Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1139 ggr
CharlotteNilsson
0

"Drömhuset"

drömde om ett hus med stora rum. Jag känner tillhörighet med det. Jag hittar fler rum dolda i huset och därmed nya möjligheter. Det finns dock en sorglig känsla i huset, som om det blivit lämnat, och allt är kvar orört och vackert. En bred, stor svängd trappa leder upp till vinden. Denna dröm är ofta återkommande för mig. Någon som vill tyda?? :-) mvh Charlotte

Eija
0

Skall försöka att tyda din dröm som jag ser det…..som jag har skrivit förr så brukar husdrömmar symbolisera ditt eget jag….och hur du mår

Som huset ser ut så känner du dig t ex….

Så i detta fall så verkar du ha en vacker bild av det som är, men ändå en viss vemod…som att du verkar ha det bra men vill mer på något vis….och det visar att du har tydligen tomma rum i dig som du vill fylla….

så sammanfattat, så har du haft det ganska så lungt o tryggt kanske i dit liv, eller har det nu iallafall…men ändå finns en saknad av annat, du vill så mycket mer men har inte kommit till skott att göra något åt det….resurserna finns, så varför vänta….allt visar ju att du har möjligheter…

Sen den där breda svängda trappen som leder mot vinden…symbolisrar kanske att du har mycket stora möjligheter (bred trapp) att utforska något som du inte testat förr..

Det var min lilla drömtolkning

Eija