Terry evans i västerås
Jag skulle så gärna vilja gå på terry evans storseans i västerås den 28 april!!
Det är ju slutsålt, så jag undrar ifall någon har biljett till salu eller inte kan gå. PM:a mig då! Helst två biljetter, men går det inte, så blir en bra.
Hej…
Vi kan stå med en svart sopsäck och invänta Terry
.. -Jag kan fixa en Van.. 
Hoppas du får tag på din biljett..
MVH
Woozy
hihi.. ja, och så tar vi med honom hem! Tvångs-seans hehe
Kan man inte gå in lite tidigare på dagen och gömma sig på toaletten och så smiter man in lite försiktigt så där 
Jag tycker man kunde kunna få en ståplats vid dörren iallfall.
Skulle Terry.E se mig nyvaken så skulle han skrika rakt ut.. he he
MVH
Woozy

Hej!
Terry verkar vara bra ser du så hemsk ut nyvaken Woozy? / Himlen
-tror jag ska stoppa båda Terry i sopsäcken.. 
MVH
Woozy
vad tycker du om terry evans wozzy? han är ju bra ju(el???)……….
Någon som har biljetter ellä?
Han e grym!!!! dessutom så visste ej ens "det okända" om att terry blev testad,…men jag har vetat länge att han är bäääääääst!'!!!!
Hej.
Jag har väldigt svårt för Terry.E.
Dock så har han ryckt upp sig rejält nu på slutet. Det sägs att han var väldans bra på 80 och 90-talet. Sista avsnittet av Det Okända var han bra. Men det är ju inte han som klipper i programmet. (han är då säkerligen bra mkt bättre IRL).
MVH
Woozy

Hej!
Terry evans verkar seriös tycker jag / Himlen
ja, jag är övertygad om att alla karlar som misstror Terry Evans egentligen bara är svartsjuka på hans framgång hos damerna 
I fallet Mervyn Johnson så är de flesta, både kvinnor och män (med någorlunda ordning på hjärnkontoret) misstroende. Hoppas jag….
#38 Terry G, omm du läser the Secret någon dag, lova att läsa "Bortom the secret" också, av Lisa Love…..please…….
Ang Terry E. Jag så honom på storseans för att par år sedan och hade enorma förväntningar. Visst var han skicklig, men - lämnade ut de i publiken som fick kontakt lite för mycket för att det skulle kännas bra. Det var s.a.s. lite för mycket showen och locka till skratt - även på andras bekostnad - jämfört med seriös andekontakt och förmedling av det.
Cold reading - nej jag såg inga Tecken på att han skulle "fiska" info för att därefter leverera den - det var många väldigt träffande yttranden som inte kunde vara "fiskade". Att han läser av pesoner väldigt träffsäkert verkar vara klart - om det alltid är andekontakt eller inte kan säkert diskuteras. Men så länge det ger den frågande något så kan det väl kanske kvitta…..
På det Okända tycker jag han alltsomoftast är lysande.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#31 ja jag håller nog med dig:-) terry är så jävla grym så ingen brud hade nog sagt nej till honom,trots hans #kagge" som man får på släp…..(he,he he…)
jag har själv träffat honom 3 ggr under EN graviditet.Han visste att jag hade en bulle i ugnen innan jag själv visste det…….(ca 1 vec öv tiden)……
Sista ggn nämnde han 3 av mina döda släktingars namn(klockrent trots att de är ovanliga namn)han visste ej ns vem jag då var el ens mitt namn….
Jag var nr 1 hos honom,nr 2 var min moster,som han berättade om att hon hadevilda djur på sin gård o ton matade igelkottar,o att det "spökade"hemma hos henne,han tom visade med huudet hur hon brukade göra när "spökena kom……..
Bodde själv granne med terrty ett vtag, o vi gick till samma frissa……han är dessutom trevlig privat……
men vill säga att han är väääääääääldigt pricksäker…….iallt…..he,he he…..
Fick oxå en kram av terry evans!!!!! hur många har fått det!!?????