Traumaringar!
Trauma-ringar bildas av negativa och traumatiska upplevelser från Detta och tidigare liv.
De Sätter sig som ringar runt kroppen, en ring för Varje trauma.
Trauma-ringarna blockerar vår aura och Håller den tillbaka, Vilket gör Att Auran minskar betydligt.
Om nu Auran krymper för mycket så påverkas man Lättare av negativa energier såsom gitternät (Curry, Hartmann, mm.) Eller el-energier. En kraftig aura är att föredra.
Med slagrutans hjälp Tonar man in sig på trauma-ringen, de upplevs som en vägg I aura-skiktet. Man tar reda på Vilket chakra som påverkas och Hur lång tid inträffade tillbaka traumat.
Med klärvoajant seende kan man Också ta fram händelsen som skapade trauma-Ringen.
Undrar om någon här på sajten har varit med på att ta bort sina traumaringar?
kram Jile
Jile Tack för den fina beskrivningen.Intressantläsning.Det viste inte jag.
O det verkar ju bra om det går att få bort den dåliga energin-ringarna..
Så vi får la se om det är någon som har något bra svar…Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
# Tack själv, ja det är det intressant ämne.
kram

Härligt att du tar upp detta Jile! Mycket intressant ämne som hänger ihop också med cellminnen osv..! Tack för bra inlägg & jag jobbar mycket med rening bla genom Meditation samt fokusering på de olika chakrorna!
Kram till dej!

Härligt att du tar upp detta Jile! Mycket intressant ämne som hänger ihop också med cellminnen osv..! Tack för bra inlägg & jag jobbar mycket med rening bla genom Meditation samt fokusering på de olika chakrorna!
Kram till dej!
Kul att du tyckte det Anna, ja det hänger nog ihop med cellminnen mm som du säger.
Kram till dig med,
Jile
Hej, nu var vi på detta igår och jag säger bara woh….vad han kunde. Han ritade upp var ringarna satt och sedan tog han bort dem. Han fick in att över sängen fanns ett currykors som han tog bort där på mottagningen så att nu går det att ligga där.
Han hade inga pekare utan stod med händerna en bit ovanför kroppen. han kunde även känna ut vad man behövde i vitaminer mm. Min dotter ville få reda på om hon tålde islandshäst, och det kunde han svara på.
Ja det var helt fantastiskt. Jag fick gå fram och känna över bröstkorgen hur energierna jobbade och det kändes som kall luft blåste ut ur bröstkorgen.
Måste nog gå själv på detta också.
Kram Jile
Hittade det här intressanta ämnet, värt en putt.
Tack ja det skulle vara intressant att höra mer om ngn vet något.

Hur har det här påverkat er JILE? Märker ni några skillnader?
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#15 jag har inte märkt så mkt ännu. Han pratar om en lök och att den ska skalas av skikt för skikt så jag har inte kunnat skriva hur det känns ännu.
Återkommer om jag märker ngt. Jag ska dit på onsdag igen dotter och jag.
Kram Jile

Ok, ja så fungerar ju de flesta behandlingar som söker orsaker istället för att bedöva symptom! Lycka till på onsdag!
Kram!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Tack snälla du…ja man försvinner väl tillslut om alla lager ska bort..ha..ha