Mina upplevelser!
Hej Hej!
Eftersom jag är ny här så tänkte jag skulle berätta lite om några händelser som jag har varit med om .. :)
Det första som jag riktigt kommer ihåg var när jag var i ca 7-9års ålder och min mamma skulle gå ut i tvättstugan för att hämta in sista tvätten. Klockan var ca 20:00 och det var en regning höst kväll .. Jag satt på övervåningen och hörde hur mamma låste dörren efter sig när hon gick ut , Men så kom jag på något som jag skulle säga och skyndade mig ner för trappen för att hinna ikapp henne .. När jag nästan var framme vid dörren så både såg och hörde jag hur låset gick upp .. Så ja tänkte : Glömde hon kanske något ? .. Men när jag öppnade dörren och kollade ut så fanns hon inte där .. Jag stängde dörren efter mig och sa sedan inget till min mamma av vad som hade hänt.
Andra gången som jag kommer ihåg hände när jag och min "plastsyster" skulle tälta ute på hennes pappas gård. Och den här gången hade jag verkligen betsämt mig för att sova där ute, Vi hade tidigare slagit upp tältet så många ggr men det hade slutat med att vi hade gått in då det börja bli mörkt .. Och som vanligt så blev syrran lite mörkrädd och gick in .. Vid det här laget låg jag själv ute i tältet och det blåste otroligt mycket!
Då jag plötsligt fick höra en röst som sa : Angelica , Ligg inte här .. Gå in så du inte blir förkyld!
Jag tittade upp för att kolla om någon var där . Men där fanns ingen så jag tog tag i mitt täcke livrädd som jag var och sprang in.. Ringde till min mormor som jag kände var den ända rätta att ringa och efter att jag pratat med henne och lugnat ner mig så kom vi fram till att det hade troligen hade varit min kusin (En Tjej som dog vid 18års ålder i en bilolycka) som sagt detta till mig.
Nu tänker jag Berätta det senaste jag varit med om ..
Jag har legat i min säng och känt en varm/mjuk kind mot min egen ..
Och även en kväll för någon vecka sedan så satt jag i soffan och kollade på tv och skulle resa mig upp för att hämta ett glas vatten .. När jag reser mig upp och kolla mot hallen får jag en "flasch" av att en man står i dörröppningen av köket och tittar ner i golvet .. Lika fort som jag såg honom var han borta .. Han hade ljust hår med sid-bena , Glasögon, Skjorta och ett par ljusa byxor. Känslan jag fick var att detta är min Sambos gammelmorfar som tidigare har gjort sig till minne. Men denna gång hade han ljusare hårfärg och såg yngre ut! Något som inte stämmer på nå vis .. :/
Finns så mycket jag skulle kunna berätta .. Men då skulle ja får skriva tills mina fingrar blöder .. Men jag hoppas att det var intressant att läsa och ni får väldigt gärna kommerntera och spekulera .. :)
// Angelica
Det är alltid lika fantastiskt att få bekräftelse från Andra Sidan! De väljer hur de visar sig för oss , och skulle jag själv få välja…tja kanske i 25 års åldern;)
Ja det är helt fantastiskt .. :) Ja som barn blir man så rädd och funderar på vad som är fel med en! :/
jag minns under min barndom att jag vaknade flera gånger att en man stod och stirrade på mig, jag blev såklart skiträdd och skrek. Senare kom jag underfund med att det var farfar, han hade dött ett par månader tidigare.