Test2
Jag har idag skrivit ned ett ord på ett papper. Kan någon, med hjälp av någon slags övernaturlig förmåga, vilen som helst, berätta vilket ord som är skrivet på pappret?
Om man vinner får man ett paket med posten.

#0 Gissar du adressen då utan att man säger nåt? 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
# 1
Nej, den får man bistå med själv vid eventuell vinst. Mina paranormala förmågor är tämligen begränsade.

#2 Ok, kul med lite tävlingar! 
Jag gissar på att ordet är ANDE och mitt reservord är SKEPTISK!
Men jag är inte så duktig, så ta inte mig på allvar, men däremot gillar jag att vinna!
Medarbetare på Chihuahua
#0 Ordet är "blandaren".
Inga rätt än så länge, tyvärr.

Kokosboll?.. Haha, men hur många försök får man?
# 6
Du får väl hur många du vill. Men jag skulle hellre se att man försökte med hjälp av övernaturliga förmågor istället för att gissa.

#7 Jag har bara gissat, men det kanske du förstått. Ber om ursäkt att jag inte varit seriös i din tråd.
Medarbetare på Chihuahua
Ett killnamn. Kanske KALLE 
# 8
Ingen fara. 
Men varför slösa energi på nått så larvigt???
# 11
Om du tycker att det är larvligt är det ju fritt fram för dig att inte slösa energi på det, eller hur?

Terry.-
Lena.P är jag i verkliga livet.
kärlek el hjälp är ordet
Tyvärr inget rätt än så länge.

Men hur kan man lita på att du inte skojar med en, och säger att det inte är rätt ord även om det skulle vara så…vi kan ju inte bevisa det…lite konstig grej egentligen, för jag vet ju att du Terry är en stor skeptiker….inge fel i det, men så svårt då att ta det till sig…
Mena inge illa, men det var min fundering över detta bara…

Våren
Woozy ???
EVP ???
MVH
Woozy
Sockertoppen :)
# 16
Jag förstår att man kanske sig det. Man får helt enkelt försöka lita på att jag har någon slags känsla för heder och moral. (Om man nu kan det.)

tjohooo,jag såg ett rött hjärta sedan kände jag ordet hjälp,så det är nog kärlek som du skrivit iaf,,el oxå kände jag av din inre önskan o missade vad du skrivit på lappen(du suktar desperat eft kärlek:-)) jag vet att jag har rätt fast du vågar inte erkänna det!

# 21
Det är tyvärr inte kärlek. (Och jag värjer mig mot hypotesen att jag skulle "sukta desperat" efter kärlek.)
Ingen har rätt ord än så länge.
#22 fegis du vågar inte erkänna
# 23
Har du tagit reda på det här med någon slags övernaturlig förmåga, eller gissar du?

# 25
God morgon chik. 
Jag får fram såpbubblor och en docka :) kanske det kan vara Leksaker??
Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3
http://pysselgummsan.blogg.se/
# 27
Tyvärr inte.
(Även om jag hade uppskattat att blåsa lite såpbubblor just nu.)
#24 Jag gissar inte!
Docka och såpbubblor.. Terry då..

MVH
Woozy
# 30
Det var lite väl träffande. 
# 31
Jag gillar dig också!
Vi kanske känner varandra. Vart bor du?

Kan det vara
Tålamord

Väntar på ett svar.
# 33
Tyvärr inte. :)
Ordet är
Säkerhet
eller?
# 36
Tyvärr inte. :)
Jag har inga övernaturliga förmågor, men jag gissar på "borstbindare".
# 38
Jag ser helt att man använder sig av en övernaturlig förmåga för att ta reda på vilket ord som står skrivet. :)
#0 Det ord du skrivit ned: "ord".
Har jag fel, så beror det på att det var fullmåne igår.
Nu är det tyvärr fullmåne igen, sedan ett par timmar. Vad ska en stackars människa ta sig till?
Kram Gudrun
"Frihet"
Inga rätt än så länge, tyvärr. (Även om jag gillar ordet "frihet".) Du får skylla på fullmånen Gudrun.

Tyvärr inte
Tror jag
# 43
Det är inte "tyvärr inte". Det är bara ett ord. :)
Ödmjukhet!
fejk!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Inga rätt än så länge.
(Hint: det är inget uppenbart ord som på något sätt går att koppla till mig och mina åsikter).
Jag menar du är fejk! och fejkar, inget annat!
# 48
Jaha, du menar så. 
Ordet är " popuppfönster"
. gissar jag
Var rädda om varandra
# 50
Hellre ta hjälp av övernaturliga krafter än att gissa. 
Jan

Jag försökte tänkta mig en bild av pappret i huvudet. På pappret jag såg stod ett ord på fyra boktstäver. Det var lite suddigt men jag tror det var E T T A. Som i talet 1.
Capo
Morfar
vad är ordet?!!!
talisman
frukost (eller är det bara jag som är kaffesugen kanske) 
Medarbetare på Chihuahua
snöre
# 58
Var inte du säker på att du hade rätt med "kärlek", oavsett vad jag sade? Och nu är det snöre?
Hur ska du ha det med dina "övernaturliga" förmågor egentligen? 
"Naiv"
Är det faktiskt någon som på allvar anser att det är möjligt att ta reda på vilket ord som är skrivet?
Eller gissar alla bara?

61 man får det man ger ut terry! inget!
Jag har aldrig påstått mig ha några mediala kunskaper. Jag gissar bara… försöker använda intuitionen…och det går ju…sådär.. 
# 62
Jane, skulle du kunna berätta vilket ordet är om du så bara önskade? 
# 63
Jag ser gärna att man försöker använda sig av någon slags övernaturlig förmåga.
Så jag får inte vara med för att jag "bara" är troende??
OK. Tack och hej!!!
64 jag önskar inte överbevisa dig på ett forum det är patetiskt!
du skulle i vilket fal som helst inte erkänna om någon fan det rätta ordet - tvivlar på at det ens finns något skrivet! Det ligger nog endast i din fantasi!
# 66
Överbevisa behöver du inte göra. Men bevisa skulle ju vara trevligt. För det skulle i sanning vara ett starkt bevis om du kunde berätta vilket ord som står skrivet på min lapp.
Men du skulle kunna? Om du ville? (Lappen ligger verkligen på köksbordet och har gjort det sedan jag startade tråden.)
67 Jag tycker det skulle vara trevligt om du slutade göra fåniga tester som något slags bevis - när du inte vill bli bevisad utan endast ösa vatten på din egen kvarn!
Gåvor är inte till för att leka med och slösas med - de ska användas i nöd och verkliga behov!
# 67
Om någon skulle kunna ge mig ordet skulle jag ju också få starkta bevis - så jag förstår inte vad som skulle vara felet med det?

# 70
Men är det möjligt för någon att faktiskt ge mig svaret jag söker? Det kan du väl åtminstone svara på?
71 du går in med fel energi - ingen kommer finna vad det står - det måste göras med kärlek!
Kärlek ja!
10 poäng
Haaaaah,yes,då hade ju jag rätt lite grann iaf:-)jag kände ju kärlek:-) kanske innerbär att han måste använda sig av kärleksenergi!! heeeheeeh…….
Du är väl en HAN TerryG?!!
Jag tror "Terry" jobbar som medium.
# 74
Allt jag gör är gjort med kärlek.
Men det är tyvärr inte ordet som står skrivet på pappret.
Jag fattar inte varför jag tycker om dig som person. Det kan vara endast ngt andligt. Kan du inte avslöja din identitet ? Man blir nästan fustrerad.
# 78
Tack, vad snällt. Nu blev jag glad. Jag gillar dig också.
Men jag förblir gärna lite anonym, om det är okej.
Helt okay!
Det känns inte som att någon klarar det, men ordet var i alla fall "diskant".
Vi får alla gå hem och slipa lite ytterligare på våra remote viewing-förmågor.

tack Terry för de rätta svaret, man får öva mer…så är det bara.
kom igen!!! avslöja vad ordet är!!!!!!
skickar "en puss till påsk"till dig ditt lilla ägg,,,,,det tror jag du behöver:-)heeeeeeeeh………
# 83
Läs # 81. 
Men jag uppskattar påskpussen. Du kanske får en själv nån dag om du är snäll.

#84 He he he,kom o ge mig den då((asg)..
Nej du Terry jag får många pussar varje dag så jag jag klarar mig med det men om du "lovar" att avslöja ditt ord så lovar jag att jag ska krama o pussa dig i tanken hela natten!!!! För känner fortfarande att det är det du behöver:kärlek!!(förneka gärna om du vill men isåfall talar du inte sanning).
psssssst:jag är oftast snäll(men en djävul ibland)…heeeeeeeeheee.
# 86
Om du läser inlägg # 81 så ser du klart och tydligt att jag redan avslöjat att ordet var "diskant".

flå,T vad innerbär det ordet??! är kanske någon som sagt ordet men "förklarat"detv på annorlunda sätt!!!!??
#87 Jaha du gullet,så du hade redan avslöjat ordet yes!!,men jag vill iaf att du "översätter ordet "diskant"med 10 olika förklaringar….så får vi sedan se om det börjar "närma"sig vad någon av oss sagt…….(tjatig som jag är)heeeeeeehee…..
# 89
jaha du sötnosen,då har jag ju haft rätt hela tiden! tyckte väl jag hörde någon form av sång(ifrån ditt hjärta) hjälp,ge mig kärlek"""…………
medge"""?
# 91
Tror inte det va? 
johooooo
Det är klart man kan vända o vrida saker o ord. Tycker faktiskt casandra har lite rätt i detta.
Ugångspunkten är nog att ingen ska komma på ordet.
hur vet man att det är seriöst med just det ordet du skrev. Eftersom det tycks vara av viktatt ingen ska komma på det.
Föreslår, du gör om testet! Men då vanlig ord som är vardaglig som folk använder. Som dessutom ska det kunna verifieras att du verkligen skrev just det ordet. Du strävar ju sj'lv kontrollerade former, so why not..
Det var några år sedan en sk medial fråga i en tidskrift: Man får skriva till tidningen , vad gör en viss man (med namn) en viss kloockslag. Det hela blev filmad som bevis. De var nära in på Julen.
En belöning på avsevärd summa var första priset.
Ingen hade rätt.
Jag skrev oxå.
Rätt svar var: Jultomtem badade bastu fullt påklädd.
# 94
Syftet med testet var att avgöra om någon - med hjälp av övernaturliga förmågor - kunde se vilket ord som stod skriver på pappret. (Vilket ingen kunde.)
Det enda som händer om jag tar ett vardagligt ord är att det blir lättare att gissa. Men det kanske var det som var din önskan?
Mediala förmågor verkar ofta fungerar väldigt bra när det också är någorlunda lätt att gissa sig fram.
Tar man bort den möjligheten så dyker det ofta upp problem. Det är lite tråkigt.

Men det skulle helt klart vara intressant med kontrollerade former vid testet. Dessa blir ju tyvärr svåra att applicera över internet på det här viset.
Men det skulle helt klart vara intressant med kontrollerade former vid testet. Dessa blir ju tyvärr svåra att applicera över internet på det här viset.
det är väl ömsesidigt??
# 96
Naturligtvis. Jag har aldrig påstått annat.
redan iförrväg skriver du meningar:
Det enda som händer om jag tar ett vardagligt ord är att det blir lättare att gissa. Men det kanske var det som var din önskan?
Mediala förmågor verkar ofta fungerar väldigt bra när det också är någorlunda lätt att gissa sig fram.
det här säger mig det är ingen vits att göra några tester du kommer endå hitta ngt som bortförklarar allt.,. Söker du den typen av sanning tänker jag inte hindra det .
Ha det bra.
# 98
Om någon skulle skulle ta fram det ord jag skrivt ned -- tror du inte jag skulle bli väldigt förvånad då och ha otroligt svårt att bortförklara det?
Svårt bortförklara ja, men ju är ju ute efter det. Allt är bullshit liksom.
Men allt är inte det!! U know
# 100
För att kunna utröna sanningen om någonting måste man ställa höga krav. Man kan inte nöja sig med vad som helst.
Bland annat påstår ju fler här att det är fullt möjligt för dem att ta kontakt med mina döda släktingar på distans från mig.
Tre påstår sig också att ha gjort det. Men ingen av dem har kunnat lämna någon som helst information som bekräftar att det verkligen är mina släktingar det rör sig om.
Inte heller kunde någon någon avgöra vilket ordet som stod skrivet på pappret framför mig.
Om du tror att jag bara är intresserad av att bortförklara något är det trist. För så är det inte. Tvärom. Jag önskar innerligt att någon ger mig någonting jag inte kan bortförklara.
Som, till exempel, namnet på någon av mina bortgågna släktingar.
tack för det svaret.
Det var inte helt värdelös.
Jag var med o gissa det namnet på pappret men tyvärr fel.
När det gäller att kunna kontakta den andra sidan så måste säga det är helt möjligt. Dock inte som många påstor på stående fot. Som på tv , så fort man kommer in i huset efter en resa så börjar man tala om det ena o det andra. Det är ngt helt annat inom unnerhållning eller nåt..
En kontakt kräver mer , Det kräver djub Meditation, öppet sinne för det andliga. En nära drömliknande tillstånd. Men det är som sagt fullt möjligt.