Hjälp :S
Häromdagen tittade jag upp på en kulle (i farten, vi åkte i bilen) och jag tyckte mig se en svart gestalt. Det kändes ganska hotfullt. Det var precis vid tågrälsen där min kompis dog för ca ett år sedan. Först tänkte jag; Det är nog bara någon som besöker platsen, och lägger blommor, men sen när jag tittade igen, så var där ingen… Jag fick en hotfull och frustrerad känsla.
Vad tror ni det var? :S
Kanske det var din kompis du såg, och känslan du fick var din kompis känsla som du kände…
Jag vet ju inte hur det gick till med din kompis död, men h*n kanske kände så precis innan…förstår du hur jag menar?
Eija
Jo, kanske…
Fast det var inte självmord, det var en olycka. Man har sett det på henne. Tåget träffade henne på axeln, och sen när hon slog i marken träffade hon en sten, och dog då…
#2…Nej jag tänkte nog inte i dom banorna om att det skulle varit självmord….kände som att hon blev rädd.."hotfull" och den där frusterande känslan, kan ju tyda på att hon visste att hon inte skulle hinna undan….
Har ju lärt mig att många gånger så får de som ser eller känner av en närvaro..även känner sig ledsna, rädda, frusterade, eller arga…och ofta är det då den personens känslor som dom känner av innan dom gick bort…..
#3 jaha… ok, då förstår jag..