Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medialitet
Läst 1286 ggr
[TotemoOmoshiroi]
0

Lite hjälp, thanks!

Jag har fått uppdraget att leta efter en försvunnen människa, och skulle uppskatta några råd för hur man öppnar upp på bästa sätt för att få ut så mycket information som möjligt ur ett föremål eller ett fotografi.

Jag har fått fram uppgifter redan, och är nu i slutskedet på sökandet, och väntar på fotografier att läsa av från anhöriga.
Jag vet att mycket kommer naturligt, men vill endå gärna förbereda mig på något sätt för att stärka bilderna och känslorna som kan tänkas dyka upp.

Detta känns som en viktig uppgift för mig och vill gärna hitta igen personen i fråga, så har ni några som helst råd på hur man öppnar upp till max, snälla dela med er!

// T.O

Playja
0

… det var lääänge sedan! Skrattande *kramar om*

Hoppas du får bra svar av dom som är kunniga.

*Hjälper till och puttar upp tråden*

chik
0

ToteSkrattande PlayaSkrattande Hejjjjjjjjjj…..

Bra fråga o fin tanke. Jag kan ju inte detta så bra på Distans jag tror att var o en måste finna sitt sätt…Så du måste LIta på vad du ser känner…

Sen så hoppas jag att det är någon som kan svara. Så att du kan få lite verktyg som hjälp….

-Sätt dig o meditera-rosamt. med bilden ac den du söker. o var snabb på o spara informationen som du får.

Lena som blir glad att du är här….

Lena.P är jag i verkliga livet.

Elisabeth-J
0

När man gör psykometri så håller man i föremålet eller fotot och får information på olika sätt. Som chik skriver här, meditera med fotot kan ju vara ett bra sätt att få information på.

Lycka till!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Marina2
0

Hej! Mitt råd är att du tömmer dig på tankar= nollställer dig sen när du väl håller i föremålet så rabblar du upp allt vad du får till dig även känslor och även om du till ex. känner att du blir kortare eller längre .

Lycka till!

Kram

[TotemoOmoshiroi]
0

Tack så mycket för råden! och för välkomnandet! Flört

Meditera är väl ungefär det jag brukar göra för att få kontakt.
Har inte fått fotona än tyvärr, men ser ivrigt fram emot att få läsa av dom så snart som möjligt.

Tagit till mig av allt ni sagt!

Thank you!

Playja
0

Höppas du berättar hur det går ..   Skrattande *nyfiken*