Träffa medium?
Jag planerar nu att snart besöka ett medium för första gången. Ni som är erfarna, vad anser ni att man ska tänka på? Vad ska man kräva i form av bevis? Vad är bevis för konakt med en ande för er?
Jag känner att en startpunkt för mig är att ta reda på vilket sätt folk kan fuska och sedan ta mig vidare därifrån.
Ta gärna en titt på denna video där man förklarar det här med cold reading i detalj och visar hur det går till. Det är ju det sista man vill bli utsatt för.

jag har varit på många seanser och tuvär mest blivit besviken…man ska lyssna nog på vad dom säger.då förstår man om dom är seriösa
Terry! Det var en mycket bra idé att gå till ett Medium som jobbar med just detta och du: Välj noga någon som varit med ett tag!
Lycka till! 
# 1
Vad tråkigt.
Vad var det som gjorde dig besviken?
# 2
Tack så mycket.
Jag tycker du ska följa med mig, så att andarna inte tar mig.
Du ska få bevis som utseende, relation till dig, dödsorsak, m.m så du lätt kan känna igen den ande som kommer. Sen ska du tänka på att inte svara på frågor utan du ska helt enkelt bara kunna sitta tyst genom hela privatsittningen om du känner för det.
Men förbered gärna några frågor som du vill ha svar på innan du kommer dit.
Hoppas du får en trevlig privatsittning
Lycka till 
Kanske det *hihi*

terry ,jag ville ha kontakt med mina döda föräldrar men det kunde inte det där mediumet .nästan inga har jort det..och en gång så var det en man som jick runt och tog kontakt med andra sidan och veckan efter var jag där igen ,då satt gubben och spela piano..då kunde jag knappt hålla mig för skratt…
# 6
Vad tråkigt. Verkar tyvärr finnas många som är oseriösa. Eller tyvärr inte speciellt duktiga.
Leta en som är seriös, som har certificat, u know.
Blir spännande att läsa redogörelsen. Om du nu gör detta.
Terry. Du fick bra tips i #4.
# 9
Ja, det fick jag! Tack så mycket Liwa. Det var jättebra tips!