Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 4127 ggr
TerryGilliam
0

Träffa medium?

Jag planerar nu att snart besöka ett medium för första gången. Ni som är erfarna, vad anser ni att man ska tänka på? Vad ska man kräva i form av bevis? Vad är bevis för konakt med en ande för er?

Jag känner att en startpunkt för mig är att ta reda på vilket sätt folk kan fuska och sedan ta mig vidare därifrån.

Ta gärna en titt på denna video där man förklarar det här med cold reading i detalj och visar hur det går till. Det är ju det sista man vill bli utsatt för.

Glad

siberlina
0

jag har varit  på många seanser   och tuvär   mest  blivit  besviken…man ska  lyssna   nog  på vad  dom säger.då förstår man om dom är  seriösa

[Jeremina]
0

Terry! Det var en mycket bra idé att gå till ett Medium som jobbar med just detta och du: Välj noga någon som varit med ett tag!

Lycka till! Flört

TerryGilliam
0

# 1

Vad tråkigt. Rynkar på näsan Vad var det som gjorde dig besviken?

# 2

Tack så mycket. Glad Jag tycker du ska följa med mig, så att andarna inte tar mig.

liwa
0

Du ska få bevis som utseende, relation till dig, dödsorsak, m.m så du lätt kan känna igen den ande som kommer. Sen ska du tänka på att inte svara på frågor utan du ska helt enkelt bara kunna sitta tyst genom hela privatsittningen om du känner för det.

Men förbered gärna några frågor som du vill ha svar på innan du kommer dit.

Hoppas du får en trevlig privatsittning

Lycka till Glad

[Jeremina]
0

#3 Kyss Kanske det *hihi*

siberlina
0

terry   ,jag ville  ha kontakt   med  mina  döda   föräldrar  men   det  kunde inte    det  där mediumet    .nästan   inga har jort  det..och en gång  så  var det en man  som jick runt    och    tog   kontakt   med andra sidan och veckan  efter  var jag där  igen  ,då satt  gubben   och spela   piano..då kunde  jag knappt   hålla mig  för skratt…

TerryGilliam
0

# 6

Vad tråkigt. Verkar tyvärr finnas många som är oseriösa. Eller tyvärr inte speciellt duktiga.

eggebanroth
0

Leta en som är seriös, som har certificat, u know.

Blir  spännande att läsa  redogörelsen. Om du nu gör detta.

[GunillaF]
0

Terry. Du fick bra tips i #4.Glad

TerryGilliam
0

# 9

Ja, det fick jag! Tack så mycket Liwa. Det var jättebra tips! Glad