Slutkörd....
Tänkte att jag skulle skicka ut en gemensam hälsning till alla snälla o fantastiska människor som ville delta i mitt "lilla" experiment med autoskrift.
Jag har nu haft kontakt med fyra stycken och jag börjar känna mig slutkörd… känt mig stressad på sistone, därför så måste jag tyvärr avsluta detta med en sista person som jag snart kommer att ta kontakt med. Stort tack till er alla, det har varit spännande o lärorikt och jag inser att det finns nog "något" mer än man kan förstå. Inser också att det inte alltid är så lätt att ta emot o delge individer "vissa" saker…. jag lär mig dock! Jag är dock jätte glad att mitt experiment har kunnat ge lite till några av er
.
sköt om er alla!
Kramiz/M
Tack för meddelandet och bara våga lita på andevärlden så kommer det gå fint med din förmåga! 
Kram Anna
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Försök att göra en rensning och ladda upp din energi med ljus så ska du se att du mår bättre!
Jag håller med övriga, och jag tackar ödmjukt för det budskap jag fått genom dig Myzan
Du kommer att klara detta mycket bra i fortsättningen. Var ute i naturen också för att hämta krafter och jorda dig, det gör man då.
Många kramar Kristall47