Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketthealing
Läst 606 ggr
lightworker
0

Bioenergiterapi

Är det någon som har provat bioenergiterapi??? Funderar på det för jag har ont i min vänstra arm, från axeln ner till tummen, sedan jag cyklade omkull för 2 år sedan. Det går aldrig över. Man är ju alltid nyfiken och prova nya saker.

Elisabeth-J
0

Jag har aldrig provat det. Vad innebär bioenergiterapi?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

lightworker
0

Tjejen som utför behandlingen skriver i sin annons om det såhär.  Under en sådan behandling balanseras den inneboende bioenergin med hjälp av stretching, massage och tankens kraft. Spänningar och blockeringar frigörs och energiflödet förbättras.  Få se om jag provar det.

Elisabeth-J
0

Låter väldigt intressant! Den metoden tror jag på.

Elisabeth 

lightworker
0

Nu har jag fått en behandling. Hon började med att massera lite lätt med fingertopparna på ryggen och ryggraden, sedan på min axel som gör ont, masserade lätt på magen, stretchade och drog i båda armarna och benen, jätteskönt, kändes som att armarna var jättelånga, under tiden var jag djupt avslappnad. Blev mycket frysen efteråt, gick hem och sov i 2 timmar. Jag var helt slut. Tog det lugnt hela kvällen. Dagen efter var jag väldigt trött, sov mycket. Mycket utrensning blev det av det ena och det andra. Nästa dag rörde jag lätt på min arm, då small det till högt som ett skott och jag kände att armen och axeln inte gjorde ont längre, allt blev lätt, som att en stor tung sten bara försvann. Men jag har lite ont ännu men jag vet att det kommer att gå över. Ska gå till henne igen för en behandling. Det är alltid spännande att prova nya saker.

Elisabeth-J
0

#4 Grattis! Låter som en positiv metod och upplevelse.

Elisabeth