Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 1495 ggr
Elisabeth-J
0

Vann rätt låt?

Gör en trå där vi sen kan skriva om resultatet av melodifestivalen. Det finns flera låtar jag tycker är bra.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Charliesmamma
0

Jag gillar Norrmannen jag..Fary Tales-killenFoten i munnen Råkade se honom nu,då jag slog över till just Melodifestivalen:-)

Elisabeth-J
0

Men han är inte med i årets tävling Glad

Elisabeth 

Charliesmamma
0

Hahaha..jag vet,men jag gillar ingen av låtarna i år,så jag tittar inte, förrän jag såg din tråd.Glad

Mysan59
0

Japp! Det var den låten jag gillade mest! Skrattande

Elisabeth-J
0

Jag tycker att Annas låt är bra så en värdig vinnare vann för en gång skull Glad

Elisabeth 

[MargaretaA]
0

Bättre än glödögde Ryback och hans Fairytale blir det aldrig. Kyss

Men tävlingen går vidare ändå. Det blev inte den jag trodde och inte den jag ville. men som nästan Nyköpingsbo så är jag ändå jättestolt för söta Anna.

Nu får vi hålla tummarna att det går bra för henne i den "stora tävlingen" också Glad

melia
0

Absolut vann rätt låt!! Skrattande

Elisabeth-J
0

#6 yes, då håller vi tummarna hårt Glad

Elisabeth 

freddiie
0

Jag gillade inte Annas låt :C Hennes låt gillades ju inte av länderna utanför, så hur ska det gå då när det är dom som röstar? Nejtack. Jag hejjade på Salem :-D

eggebanroth
0

Det var kanska jämt tycker jag. Inget större fel med vinnarlåten, men var inte min favorit.

[outgrundlig]
0

Annas låt var fin o även folkets låt så jag är nöjd ikväll….sedan vad alla i Norge kommer att säga det är sekundärt….en go tjej med en go låt…som gick in i många hjärtan…får hoppas att det blir mer hjärtan den dagen då det gällerGlad

Mysan59
0

#11 Håller med. Gillar också hennes speciella röst.

[outgrundlig]
0

#12 Jaa hon är speciell!!Glad

camecat
0

Jag tycker rätt låt vann. Salem eller Anna hade gjort mig nöjd .

JILE
0

Ja jag tycker det var kul att Anna vann. Jag tyckte att jessicas låt var fin också.

Mysan59
0

#15 Jessica har ju en underbar röst! Fast Anna har en speciell röst och det gillar jag Flört

JILE
0

Ja det går nog bra för henne tror jag. Heja Sverige…

Mysan59
0

Ja heja Anna och Sverige!

lojna
0

Anna har en röst som är så fin….Så det blir nog bra…

tinisf
0

nej jag tycker inte rätt låt vann, ville att Salem al Fakir skulle vinna =)

Red-Lady
0

Jag tycker att Annas låt var fin.

Men det var många bra låtar med i år Det var svårt att välja,

[kvasthilda1972]
0

Jag hade hoppats på Eric Saade eller Timotej…. Men ibland får man inte som man vill…Rynkar på näsan

Eija
0

Jag hade Darin, Anna, Jessica och Timotej som bäst…blev glad att en av dessa vann….fast Darin var nog ett snäpp högre än de andra…

Men nu håller jag tummar o tår för att Anna skall vinna, hon är ju så himla söt o go…samt hennes röst är verkligen speciell, tänkte på det redan då hon var med i Idol….hon åkte för att rösten inte passa alla låtar…………….och vilken dröm för henne alltså….är glad för hennes skull….

[Sisa]
0

Jag tycker Darin skulle ha vunnit…Tungan ute

[AnnikaOhlsson]
0

Jag trodde på Salem - men tror nog att Anna kan stå sig bra i Norge. Gillade den inte först men… ju mer man hör den desto bättre är den!