HJÄLP!
hej, jag flyttade till en liten lgh i början på november, då jag är väldigt rädd för söken så var jag nervös över att flytta till egen lägenhet själv. Det var en stor lättnad när jag hade flyttat in och kände att det inte fanns något övernaturligt alls! Tills för några veckor sedan… Det började med olika smällar som kom ifrån hallen, och jag kände mig iakttagen, men till min stora förvåning så var jag inte speciellt rädd, inte då iaf. Men inatt så stog jag och min pojkvän i duschen och det började med att någon eller något satte på kallvatten. Vi trodde det var fel på vattnet men upptäckte att kranen hade vridit ner sig varje gång det blev kallare. Sen kände min pojkvän att det "knackade" på benet, han trodde det var jag men det var det inte. Sen klev han ur duschen och jag skulle skölja ur mitt shampoo, då tog någon tag i min axel och började ruska mig hårt, jag trodde det var min pojkvän så jag skyndade mig att skölja shampoot ur ögonen för att se efter, där fanns ingen!!! Jag blev otroligt rädd av den här upplevelsen, och undrar nu om det är någon som kanske kan se vem eller vad som finns nu i min lägenhet? Och vad den vill? Jag har hört att man "kan ta med sig spöken hem", är det vad som har skett? Hoppas på att någon kan hjälpa mig. tack!
Hej.
Du har lagt in samma tråd som innan. Ska vi ta bort den ena?
MVH Mia
Hej! Jag la in det på fel ställe innan, jag vet inte riktigt hur allt det härdet fungerar.:P Men det var i den här tråden som jag ville ha det. :)
Det är lungt. Jag tog bort den andra. 
Kram
Hej Hej!
Uscha vilken hemsk upplevelse .. Jag Hoppas att du/ni ska få bli lämnade lite mer ifred av den som är hos dig! :)
Socleksak - Man kan ta med sig andra/spöken hem, det är ganska vanligt då dom finns runt omkring oss hela tiden. Det är som i det verkliga livet….dom drar sig till personer som dom tycker om. Såg ett danskt program och mediet där kallade det för klib ånde. Dom hänger fast. Det kan ju också vara nån avliden som du känner igen.
Men du ska inte vara rädd…i detta fallet låter det som ett typiskt fall av uppmärksamhet…dom vill visa att dom finns, men jag förstår din obekvämhet. Be dom att lugna sig…säg det bara rakt ut i luften!
Hjälper inte det så kontakta ett medium!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"