Spökö!
Vad anser ni om denhär platsen?
Jag blev helt fascinerad så fort jag började läsa och kolla på bilder därifrån.
"trångbodd" är nog det minsta man kan säga. Iaf för människorna som bodde där förut.
MVH
Woozy
Det är tragiskt….Över 5000 personer på en yta av 400 x 140 meter. Är övertygad om att det finns gott om "osaliga andar" där…

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#0.. Tack Magic för intressant info. 
Ja… jag håller med dig. Fascinerande ställe. 
Min "förstakänsla" som jag alltid brukar få när man ser övergivna och förfallna platser blir olust och nedstämdhet… men så börjar tankeverksamheten göra sig påmind och man vill veta mer. *s*
Finns en hel del på nätet om denna plats då man googlar och på YouTube om man vill fördjupa sig mer med "tubisar". Bara att söka på Hashima eller Gunkanjima.
(Lägger in del 1 av en film.. om det finns någon mer som är intresserad..men tyvärr är del 2 borttagen
)
Playa.Tusentack för videon
Kan inte säga att jag tycker det är fult…Sorglit-Vad händer när ingen bor kvar-vad tog dom vägen.
O Vad jag skulle villa gå där o rotta.Jag är en sådan som gillar o snoka o känna i gamla byggnader.
Playa har du mer o visa???
Lena-snokan.
Lena.P är jag i verkliga livet.
#3 Varsågod! Ja, jag reagerar ungefär på samma sätt. Tycker synd om alla som var tvungna att bo där. Men samtidigt är det väldigt vackert nu i sitt föfall och sin ödslighet. Tack för videon! Den var riktigt intressant. Synd att inte del två går att hitta!