Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tipsråd
Läst 1250 ggr
Jenny7744
0

Behöver komma vidare!

Var igår på mässa vid heden Gbg vilket var mkt spännande o roligt! Var på storseans för första gången! Spådde mig sedan i kort.

Allt tyder enligt korten att jag är på rätt väg… Jag har en styrka inom mig som jag måste ta fram. Jag måste rena mig själv o tänka framåt. Mitt arbete är bra o jag kan utvecklas mycket. Jag har vissa funderingar hur jag skulle vilja arbeta, vet inte om det är rätt för mig?

Min fråga är väl hur man renar sig själv? Jag har hört flera ggr att jag är en healer, men vet inte hur jag ska lära mig att använda detta? Jag vill också lära mig mer om det mediala?

Några tips? Kanske kurser i Gbg? 

Har fått några tips på böcker här tidigare men önskar mer!

Jane-Lyzell
0

Det bästa är att titta på ditt intag av mat, dryck och tankar - så rent som möjligt där!

Finns dem som renar med salvia med (utvertes) men om de säger jag varken bu eller bä är mest som  en sermoni.

Att börja meditera är bra och införskaffa mer andlig kunskap i meditationen men ocKså rent litterärt.

Lycka till

Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jenny7744
0

"putt"

chik
0

Jenny..Hej.

Rena dig!!Har ingen aning vad som menas med det.

Men att komma vidare, kan du ju göra genom o läsa böcker försöka att träffa människor som tänker som du.

Sen att du försöker att göra något som gör dig glad varje dag…O inte tänka dåliga tankar vilket jag själv tycker är himla svårt…

Du!!Vad i Gbg bor du?

Har du bil?

Sen kan du ju läsa inläggen o svar så som du tycker.för helt plötsligt kan det vara så att svaren bara kommer.

Men sen så skall man inte kunna allt o inte veta heller

Ha de Gött.

Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

Jenny7744
0

#3 Jag bor i Härlanda i Gbg!