Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1704 ggr
marloo
0

Börjar uppleva saker...

Hej!

Är ny på denna sida & har en fråga/fundering.

Har på kort tid börjat uppleva saker jag inte kan hitta en naturlig förklaring till.

Skall tillägga att jag är öppen för det andliga & ser inget konstigt med det men stämmer min intuition-eller är det bara fantasi,då jag gärna vill att våra nära & kära som gått bort skall finnas runt ossGlad

Är det någon som kan känna av vårt hus bara genom detta inlägg?

Frida42
0

Tror det är svårt att få fram något på det här sättet. Anonymt och utan en personlig kontakt.

Föreslår att du kontaktar ett medium eller någon som jobbar med slagruta. Men ta en personlig kontakt, per telefon. Bäst är alltid att få besök på plats, men de finns de som kan hjälpa till på distans. Dock tror jag det är viktigt att man etablerat en kontakt först - och jag är tveksam om man kan göra det så här.

Eija
0

Låter på dig alltså att du först nu har börjat uppleva saker, har jag rätt….och isåfall så är ju du i början och allt kan kännas så konstigt, och ibland kan fantasin oxå skena iväg och man hör o upplever saker lite för mycket…

Inte sagt att just du gör så, men av egen erfarenhet så skena det iväg för mig i början….var ju inte så stadig i detta, utan såg o hörde saker överallt…men då var man ju inte så himla gammal heller…

Men så småningom kunde man gallra bort, för jag är av naturen misstänksam o litar inte på allt…utan sökte svar och normala förklaringar till allt som hände….

Och då blev det bara det som absolut inte kunde ses som annat är övernaturligt…..

Så till din fråga så ta det lugnt och tänk efter….du kommer så småningom att märka själv vad som är fantasi för det mesta….detta är ju en process i upplärning som i allt annat…

Däremot att läsa av huset du bor i kan jag för det första inget om alls, men jag tror att man måste nog dels ha ett foto att visa eller som föregående säger, ta dit ett medium så får du ju absolut det bästa svaret…

Välkommen hit föresten och lycka till med din gåva i framtiden…

kram

Eija

[kvasthilda1972]
0

Om du är intresserad så kan du börja läsa böcker av James van praagh eller sylvia browne, dom har utmärkta beskrivningar hur du själv kan ta kontakt om det är andlig aktivitet osv och det som jag tycker är det viktigaste… hur du ska skydda dig! Finns hos dom flesta bokhandlare.

Lycka till!

Denna kommentar har tagits bort.
vojsan
0

Hej

Det finns en kvinna här inne som hjälpte mig med min lägenhet när jag hade det kaotiskt här hemma….

Jag skrev ett inlägg och hon kontaktade mig via pm…Det behövdes inte någon personligare kontakt än min adress….;)

Med lite tur så kanske hon har skrivit till dig oxå?

Vill tillägga att hon var VÄÄÄLDIGT duktig och hjälpte mig och min dotter otroligt genom att rensa upp här hemma…

Lycka till…

marloo
0

Oj,tack för alla svar!

Förstår att det kan vara svårt utan ett kort eller liknande men jag gjorde en chansningTungan ute.

Känner inte av något skrämmande här hemma-mer att jag skulle vilja ha en bekräftelse på det jag själv upplever om ni förstår..?

Tack ialla fall!

Thomazz
0

Hur går det till att kontakta en ande över telefon,går det även via mobil??