min farmor..
jag har aldrig träffat min farmor, hon dog när pappa var liten.
och jag har aldrig egentligen funderat så mycket på henne heller, förrens nu på sista året.
en jobbarkompis jag hade berättade för mig att det kan hända att hon vill mig något, eftersom jag helt plötsligt börjat tänka på henne väldigt mycket, hon kommer upp i tankarna jämt.
…och det märkligaste är, att när jag ibland står och tänker på henne, tex, gjorde jag det idag på jobbet, jag tänkte;
-snälla farmor, vad ska jag göra med pappa ?
och fylldes av en sån lust att börja gråta.
riktigt så att det stakar sig i halsen….
vad kan det bero på ? att jag bara är känslig som har massa problem med min pappa, eller vill hon mig något ?

När man inte ser andevärlden eller inte känner av deras närvaro kan det vara svårt att veta om och när de är hos oss. Din jobbarkompis har rätt, andevärlden förmedlar sig telepatiskt vilket då gör att man som i ditt fall börjar tänka starkt och mycket på farmor t.e.x.
När du frågar henne ger hon dig vägledning i sitt svar och tydligen ger hon dig känslor. Det kan bero på att din pappa är ledsen eller att det finns saker du och han behöver prata om som gör att det kommer att kännas bättre efteråt.
Nästa gång kan du be henne om klarare svar. Du kan också be henne att ge dig vägledning i en dröm.
Lycka till!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
du är klok du. :)
tack så mycket. ska försöka få henne att hjälpa mig lite…det kan behövas…
Idag har jag pratat med min pappa, det visade sig att farmor hade, vad ska man säga, övernaturliga krafter ? haha, hon drömde sanndrömmar tex. mer visste han egentligen inte eftersom man på den tiden inte pratade så mycket om det…
pappa är född 60, så farmor måste dött under tidigt 70 tal..
han berättade även att han själv drömmer, och att han då är med dom döda…?
det roligaste i det hela var att när jag frågade honom svarade han som om det var dom mest självklara sakerna i världen, -Ja det är väl klart !
det känns skönt på något sätt, då borde det finnas inom mig med, och jag kan alltså inte inbillat mig känslan som farmor gav….