Tidens energi!
Hörde av en vän att vi är på väg in i en mer posetiv energi nu den 10 mars och jag kan hålla med om att det börjar kännas som energin börjar lätta liksom det där tunga taket som legat på under en längre tid nu - rent energi mässigt!
Märks i naturen med - vad tycker ni?
Intresant tycker jag , känns som det bara kan bli bättre! Även om det sker myckert just nu rent geologiskt ser jag det som en ny början!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Hej
Jag kan inte sånt "där" med att tolka, men visst har den här vintern vart hur sjukt jobbigt som helst, rent energimässigt helt klart.
igår kväll så tyckte jag det var en vändning på väg trots allt. Får hoppas du och din vän tolkat rätt. 
MVH
Woozy
Både jag och min man kände en energiförändring i går kväll - himmlen hadde ett magiskt sken över sig med en fantastisk solnedgång - så vist sker det något just nu
Vänligen Jane
Känner precis så! T.o.m vår gamle stallkatt som varit innekatt under vintern har idag bestämt sig för att gå ut!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Nu har jag fått för mkt healing igen. Då blir jag synsk *ironi*

MVH
Woozy
3 Ja djuren vet
Hej
Så otroligt lik vår honkatt vi fick ta bort för några veckor sen..
Hona??
MVH
Woozy
#6 Nej det är en hankatt, ingen vet exakt hur gammal han är, han ingår i hyran på huset… 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Ingår i hyran.. he he..
Fin katt oavsett kön.
MVH
Woozy

Känner som Jane, ett tak som hindrat goda energier att flöda.
Tycker att from i lördags så försvann den känslan, för min egen del så yttrar det sig så att jag känner mig piggare och har fått mer lust att ta tag i saker som inte blivit gjorda, alltså rent praktiskt.
Önskar er en fin kväll!
Toyan
En dikt om våren
Av August Strindberg
Välkommen åter, snälla sol, som jagat nordanvinden,
nu har du sovit sen i fjol och vaknar röd om kinden.
Värm upp vår jord, så växer råg och fyller bondens lada.
Värm sund och vik och vind och våg, så får vi gå och bada.
Välkommen åter, snälla sol, lys över land och vatten:
Nu klingar sång, nu stäms fiol, nu dansas hela natten.
#0 Aha, jag som trodde det berodde på våren att jag kände en nystart
Härligt är det iallafall att känna orken komma tillbaka
Själv känner jag mig i en svacka… denna vintern har vart hemskt neråt, men jag hoppas det är på G uppåt igen…
Hade tänkt mig ut i solen idag och försöka få lite energi. Men icke!!!
hoppas detta så kallade tak kunde lämna mig också men nu när jag fick läsa i sundbybergs tidningen att det fins varg i hallonbergen en kille hade sett utanför sin balkong härom natten om det så vore sant måste mina tankar gå till att vargen har väll varit hungrig denna kalla vinter då det har försvunit 5 katter från hallonbergen så nu känns det att jag får sitta i en glaskula fortfarande ock sörja efter min kattkille hade hoppas på en öppning men inte ännu tydligen hej då alla här på ön önskar en god kväll till er andra från eva -lina.

Tycker det har känts som att något bra är pågång ett par veckor nu men så fort man blivit lite gladare/lättare så har det kommit en hård spark igen så .. bara att skaka av sig så gott det går och resa på sig och hoppas på att sparkarna kommer att bli lite lösare nu då.
En kompis till mig fig sin hund ordentligt söndertuggad, han var 23m från sin hund när den blev anfallen av vargen. Tidningarna skrev inte som det skedde. Vargen släppte först hunden när han vrålade, när hunden kommit loss och sprang en bit, anföll vargen igen hunden. Han sprang imot vargen och viftade med armarna, då släppte vargen hunden och hunden sprang till husse, vargen stod kvar och tittade. Så kan det vara på landet, hos oss som inte vill ha varg. Hunden överlevde.