Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 3056 ggr
[Woozy]
0

nu är det dags..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Att be alla medium, mediala och icke mediala att försöka "skanna" av den här bilden och tala om vad du/ni känner.

ALLA är välkomna att säga sitt.

Jag har hållit på den här bilden ett tag nu (bortsett från vissa privata mail).

Hoppas ni tar denna bild med respekt.

(jag kommer putta denna om det blir sömnigt).

MVH

Woozy

Ps. Bilden är 100% original.

Starfall
0

Jag känner en stark sorg när jag ser denna bild, som att någon nyligen gått bort när bilden togs Rynkar på näsan

Mirjami-78
0

Jösses jag började hosta. Fick en känsla ut av rök och jag röker inte själv.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[Woozy]
0

Tack för era svar.

Vars är alla?

Måste ju finnas massor med folk som inte sagt nåt än?

Woozy

Anna-Helga
0

Jag vill ta bort list och garderob, vet inte varför.

[Woozy]
0

Hej

Menar du dubbelgarderoben?

MVH

Woozy

Marina2
0

Jag ser en man som står i dörröppningen en mörkhårig man. Ser också skuggor bakom honom i hallen som rör sig. Mycket aktivitet i hallen/gången. Steg som hörs där.

I rummet kan jag också höra luckorna som öppnas,mycket ljud därinne. Känns som en viss nyfikenhet. Det ska kollas.

Känns faktist också som att de vill göra sig hörda.

Ja det var vad jag fick till mig.

Anna-Helga
0

#5 Japp!

[Woozy]
0

Hej

Tack för dina ord.

Jag berättar senare vad jag vet.

Hej

Intressant. Får man fråga hur du tänker?

MVH

Woozy

Anna-Helga
0

Vet inte, tänker inte alls, säger bara vad jag känner. Men det är som att något måste ut? Därför måste den bort…

[Woozy]
0

Hej igen.

Jag gjorde nyss upptäckten att iFokus har komprimerat sönder bilden totalt. Den är ca 90KB nu mot ~3.6 MB normalt.

inte konstigt att det ej syns som det skall då.. Foten i munnen

Jag väntar ett tag till, sen så kan jag maila upp små, men förstorade bilder av det jag kan se på bilden.

MVH

Woozy

[Woozy]
0

Jag puttar igen (vill ha mer info av er).

MVH

Woozy

Juttan
0

Tore sitter i dörren och dinglar med benen.

Han har mössan djupt nertryckt i pannan. Det är tecknet.

eggebanroth
0

Han lämande det jordiska, med egen sorg, dvs skuld. Fanns mycket kärlek i början mot barnen sedan förvandlades mannen o fick andra känslor.

[Woozy]
0

???

-lågt blodsocker?

Woozy

niclas-e
0

Nu har man väl blivit tokig, men…

…det står någon i dörren och tittar in i rummet. Han står till höger under hallampan.

/Niclas

[Woozy]
0

Hej

Nej du är inte tokig..

MVH

Woozy

[Woozy]
0

Ska bli intressant å se hur megaskeptikerna bortförklarar denna bilden.

De har ju inte yppat sig så……..

MVH

Woozy

[Woozy]
0

Personligen så tror jag att skuggan har med "han" att göra, men det är bara min teori.

MVH

Woozy

TerryGilliam
0

# 17

Woozy, jag är jätteledsen, och jag säger absolut inte det här för att vara dryg på något sätt, men "bortförklara" vad?

Rosenvial
0

17

Men varför är bilden så suddig?

[Woozy]
0

Hej

Bilden är suddig bara för att jag fått förstora den så mkt.

Jag hade skickat upp originalbilden först, men iFokus har på sista tiden beslutat sig för att komprimera sönder bilderna, vilket är tråkigt då GB aldrig varit billigare än nu. Men så är det. Foten i munnen

MVH

Woozy

[Woozy]
0

Här är bilden ej förstorad, bara beskuren.

Hoppas du kan förstora på ett bättre??? sätt så den inte blir så grumlig.

MVH

Woozy

[Woozy]
0

OT.

Jag får frispel på iFokus server. Antingen så funkar inte Firefox i den, eller så är det nåt av mina addons som blocker tracking cookie eller nåt annat..

Vet inte hur många ggr jag får börja skriva om texten.  Foten i munnen

Woozy

Rosenvial
0

Det är lite svårt för mig att se tydligt inte bara då för att den bilden är suddig

Försöker med orginalbilden ser den något bättre

I speglen i högra hörnet i en dörrpost är det till ett annat rum eller rum 1 eller är det taklampan

Rosenvial
0

Jag har lite problem med min syn och kan inte se allt på en bild,skulle jag säga oxå

Eija
0

#24…Woozy…..Hade tänk hjälpa dig med förstorningen som du skicka till mig, och se om det gick att sätta in den här……men till min fasa så hittar jag den inte på min sida längre….Förvånad, dina andra mail finns men inte förstorningen….Tyst…va skumt….blev lite darrig när jag såg att den var borta….fattar nada….

Så tråkigt för på den bilden syns det ju så himla tydligt….

Eija

Eija
0

Skrev fel nummer på inlägget…mena så klart #25…sorry!

[Woozy]
0

Hej

Jag kan maila över originalbilden igen. kanske du är bättre på att förstora än vad jag är. -iaf om du kan få bort brus och så..

Jag mailar bums..

MVH

Woozy

[Woozy]
0

Hej Eija.

Du kan kolla din mail om nån minut (om du fortfarande är vaken)  Skrattande

MVH

Woozy

[Woozy]
0

Hej

-är lite osäker på vad du menar, men bilden är tagen från sovrummet ut mot hallen. I hallen så sitter spegeln du ser. I spegelbilden så ser du dörrposten som går in i köket. Kollar du på ansiktet så ser du att det är ganska nära väggen köket/hallen. Tittar du noga så ser du "hans" högra arm gå genom betongväggen som är mellan köket och hallen.

Alltså så pratar vi om något paranormalt som kan åka genom väggar mm.

Hoppas Eija får till bilden bättre än mig (förstoringen).

MVH

Woozy

Eija
0

Provar att sätta in bilden o se om jag fick den förstorad…

TerryGilliam
0

# 30

"Kollar du på ansiktet så ser du att det är ganska nära väggen köket/hallen. Tittar du noga så ser du "hans" högra arm gå genom betongväggen som är mellan köket och hallen.

Alltså så pratar vi om något paranormalt som kan åka genom väggar mm."

Var ser du de här sakerna?

Eija
0

När jag klickar på bilden nu, och sen klickar på krysset så blir den lite större så man kan se lite iallafall…men jag får den tydligen inte så mycket större ändå än dig…

Kan jag ta din bild på #17 eller #22 och redigera bilden o rita dit det jag ser på den så kanske andra oxå kan förnimma bilden bättre då…

Jag ser nämligen två olika ansikten i samma om du förstår…en ond o en snäll glad….

Rosenvial
0

Ja,jag vet inte riktigt hur jag menade,jag hamnade bara i högra hörnet av speglen.Och funderade sedan på om det fanns något som speglade sig i det,så att man var säker på vad som är vad.

Det andra rummet brevid, kanske fanns det en köksoffan där han sov, ett sovrum lite som för länge sedan

Jag skriver bara nu 29år vattuman, mörkthår över 180 breda axlar smidig när han går fram,men han får aldrig sakt det han vill,han försöker  tillslut blir han aggresiv -en blandning ibland är han äldre oxå och det finns något oresonligt över det hela ja han, det går inte att prata med han,han kan inte lyssna av någon orsak Arg och det spelar ingen roll om man håll med

Nä jag vet faktiskt inte vad detta kom ifrån ,ja menar om du undrar:)

Radera om du vill…detta behöver ju inte stämma för 5 öre

Ja menar…

[Woozy]
0

Två st ansikten? Obestämd

Lösning

MVH

Woozy

[Woozy]
0

1.

[Woozy]
0

2.

[Woozy]
0

3.

[Woozy]
0

4.

Anna-Helga
0

På #36 ser jag tydligt!

[Woozy]
0

Hej

Det var därför jag visade bilden med olika inställningar. (min kunskap inom redigering är lika med noll).

MVH

Woozy

[Woozy]
0

Frågan är VAD som syns på bilden.. (och varför) Obestämd

MVH

Woozy

Rosenvial
0

Hallå..

Jag ser ju så attans illa…kan man inte få någon respons i allafall

ja menar,jag försökte och ansträngde ögonen en hel del

[Woozy]
0

hej

Hur menar du med respons?

Större bild?

MVH

Woozy

Rosenvial
0

Har du någon större då ?

Jag skrev ju nästan en halv novell; respons där nu..

Du får inte fram något på bilderna,så är det jag Vet

[Woozy]
0

Det enda jag kan göra är att förstora ännu mera. men kvaliteten blir ju givetvis än mer lidande då.

Vad är det jag inte får fram? Din "syn" ??

MVH

Woozy

Rosenvial
0

Min syn lär du aldrig få fram;

Nu var det ju så att jag försökte hjälpa dig-jag höll på i timmar,mina ögon är i en burk nu.;

Får ja höra nu,vare nåt som stämde da..

O trilskas inte…

Glad

[Woozy]
0

Hej nu såg jag.. Jag har missat ditt inlägg #34 *sry*

Antagligen så skrev du det samtidigt som jag skrev inlägg.

Nåväl.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga om #34.

Jag kan inte sånt "där".

Det jag sett IRL i denna lägenheten är inte som du skrev i #34, men det är ju inget som säger att det inte kan vara så.

Det enda jag kan se som stämmer in med det jag sett IRL är då uppskattad längd på ca 180cm. Bredaxlad var inte den mannen jag såg. Däremot så kan det finnas nån här som inte gillar om man försöker säga ifrån, då de ggr jag försökt, så har det blivit värre.

Men som sagt, så har jag inte en enda susnig.

(ber än en gång om ursäkt för det missade inlägget #34).

MVH

Woozy

Eija
0

Hej igen!

Nu har jag suttit o tittat o tittat…och vet du vad jag ser bara det snälla ansiktet nu….ritar o visar….

[Woozy]
0

hej Eija.

Vill du rita det elaka ansiktet oxå?

MVH

Woozy

Eija
0

Förvånad…nu när jag kika ingen så blev det den här varianten….tydligen något som har två sidor….är det bara jag som ser dom två olika ansiktena…Obestämd

Visar så gott jag kan här….

[Woozy]
0

Hej igen.

Jag kan se de två ansikten beroende på vilken zoom jag har och/eller vinkel på skärmen. Fråga mig inte hur… Obestämd

(skärmen jag sitter vid nu är hopplös).

MVH

Woozy

Eija
0

Då är vi två då…Glad…som jag skrev så har den kanske två olika personligheter så att säga…en ondsint och en snällare…

Hoppas att fler skriver om vad dom ser….du såg kanske att jag kunde inte hjälpa dig med förstorningen men du fixa det ju bra själv…

Eija

[Woozy]
0

=)

Ja det ordnade sig med förstoringen.

Det är nog många som kanske inte kan se, beroende på vilken skräm de har, lutning på skärmen, kontrast och ljusstyrka mm.

LED-skärmar är hopplösa att se nåt på. Betraktningsvinkeln är urusel.

MVH

Woozy

Anna-Helga
0

#51 Den snubben ser jag tydligt…

eggebanroth
0

aha vad det som vag grejen, ser absolut inget på min stora led-skärm.

Eija
0

#56…ser du inte där jag har visat på bilderna heller….dom syns ju hur tydligt som helst när man vet vart man skall titta…

eggebanroth
0

Ser vad du har ritat , men inte från ursprungsbilden på min skärm.

Eija
0

#58…Nehej!… va synd, för bilden är intressant….

Eija

eggebanroth
0

Ja det låter lite taskigt, att inte kunna se det.

[Woozy]
0

Det kan bli så med LED. -har svurit både en och annan gång förut när folk skickade bilder till mig och jag kunde inte se nåt.. Foten i munnen

Sen när jag kom på att det var skärmen, så blev det betydligt lättare sen att se vissa bilder.Sen så lär det ha ganska så stor roll vilket grafikkort man har + skärm. ja även drivrutinerna så klart.

MVH

Woozy

[Woozy]
0

Hur gick det Egge. -Hitta du nån annan skärm du kunde låna en stund?

MVH

Woozy

eggebanroth
0

tyvärr har bara denna med drivrutin som får väl vara så.. Det kan lätta börja strluta annars m datorn. Är bilden hemifrån dig Woosy?

[Woozy]
0

Hej Egge.

Ja bilden är tagen här i denna lägenheten. Bilden är inte tagen av mig utan av min tjej. Jag råkade av en slump se detta på den här bilden. (jag hade tråkigt en dag för ett tag sen och kikade på gammalt "material"). Jag varken fotar eller filmar längre här. (vill inte provocera).

Bilden sparades för skuggan som tonat fram. Sen var det ren otur att jag råka se vissa saker. (många bilder med liknande svart skugga är kastad, så jag vet inte vad mer som kanske har synts på de bilderna).

Ps. labba inte med drivrutiner och strula bara för denna bilden. Jag tror inte drivrutinerna kan göra så himla mkt åt själva LED-tekniken. På min lilla bärbara så har jag en 13.3" LED och jag har gett upp med den. Det är "hög-glans" glas (eller vad det heter) och blänker nåt så fruktansvärt.

MVH

Woozy

[Woozy]
0

Får jag vara komisk så här på fredags-eftermiddagen så kan jag ta en dump och skicka Flört

Cool

MVH

Woozy

eggebanroth
0

gör det! Cool

Rosenvial
0

Tack för svar Woozzy

När jag tänker efter så kan jag nog ingenting om det där

Hoppas någon kan hjälpa dig

Glad

[Woozy]
0

Oskyldig

MVH

Woozy

sathura
0

Jag såg en äldre dam gå i hallen, i visionen jag fick utav din bild(då menar jag en liten videoklipp:)), hon hukar sig något och har en sjal på huvudet, kändes smått frustrerad. Får med en stark rädsla, tyvärr vet jag inte vems den är.

Hälsningar Sus

[Woozy]
0

Hej.

Ja det är en hel del olika andar/väsen i denna lägenheten. Kan du se om den här damen har nån "last"???

MVH

Woozy

casandra70
0

#49 hmmmm,jag ser bilden lite annorlunda än du ritat den……ser en "stor o tjock" gubbe men något i profil,det bolmar "rök" ur munnen på honom……fick en känsla av kyla precis i solarplexus när jag tittade på den……

(men jag kan ju se fel)……fast jag ser honom tydligt……..

[Woozy]
0

Hej

Vill du rita så får du hemskt gärna göra det.

MVH

Woozy

(undras hur många olika andar/väsen det finns/fanns här egentligen).

lojna
0

Ser ingen ting…

För mig så ser jag utan att behöva förstora eller krångla. Vad är det du vill att dina vänner skall se??

Jag ser en vägg o dörr o hall.o inget övernaturligt…

[Woozy]
0

Hej

Om du inte kan se det, så är det inte så mkt att göra åt det.

MVH

Woozy

casandra70
0

#72 jag kan inte rita:-( vet ej hur man gör alls(har mac numer o vet ej hur man gör)……..

Har du känt alkoholdoft oxå?!…….(var något som dök upp i mitt huvud,men främst är det iaf en storrökare,hmmmmm…önskar jag kunde rita hur jag ser honom.hoppas fler ser detsamma som jag o kan rita upp(markera)det jag ser i bilden….

[Woozy]
0

Intressant det du säger.

Ja jag har känt rökluft flera ggr.Nu så har jag slutat att bry mig om det luktar cigarreterökt mitt i nätterna. (vet inte hur många ggr jag försökt lokalisera källan, men gått bet varenda gång). Cigarette-röken luktar inte som när jag rökte för några år sedan, men det kan ju ha med olika cigarette-sorter å göra givetvis.

Jag har även känt att det luktar öl, men inte så ofta.

Jag har även en EVP där en kvinnlig ande säger: Give me cigarette. (så som jag och andra kan tolka inspelningen). Dock så har jag inte den blekaste aning om vi pratar om samma "källa".

Intressanta tolkningar du gjort hur som.

MVH

Woozy

Mysan59
0

Jag ser också det ansiktet som är förtydligat i #51… ser inte snäll ut…

casandra70
0

Fast jag måste säga att jag tycker han påminner om en "manlig orc" som finns i spelet world of wordcraft,(fast inte exakt lika)men likt:-)….

[Woozy]
0

??

(jag har aldrig spelat WOW så jag vet inte vad du menar).

Cool

MVH

Woozy

casandra70
0

#79 kollade "orcen"igen o sedan din bild o vet ej om de är så fasligt lika trots att jag tyckte det först(hade bara orcbilden i huvudet då)……

Flört

[Woozy]
0

Ok..

Ja nåt är det iaf..

MVH

Woozy

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.