Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 5265 ggr
mco92
0

Min dröm

I flera nätter nu har jag drömt om olycklig kärlek. Jag har bland annat drömt att det har tagit slut mellan mig och min pojkvän, i två nätter. Resten har bara varit olyckligt och vi har bråkat. Han ljög för mig och struntade i mig när det tog slut.

Detta har gjort att jag har varit på väldigt dåligt humör på dagarna, och helt nere. Har till och med bråkat med min pojkvän pga det.  

Vad betyder drömmen? och vad borde jag tänka på.
Detta är inte bra känner jag…

vojsan
0

Drömmen betyder nog inte något mer än att du antagligen går och irriterar dig på din pojkvänn under dagen…Man bearbetar ju sina intryck som man fått under dagen i sina drömmar osv…

:)

Choklad
0

Något inom dig håller på att avslutas, och du behöver det inte längre..så jag tror inte att det har så mycket med din pojkvän att göra, utan han får här representera det som du bär på inom dig och som du nu ska göra dig av med..min tanke blir då, vad är det hos honom som speglar dina känslor, de som nu ska försvinna. Du har bearbetat dem och du kan nu hantera dem. Var uppmärksam på vad det är "han" ljugit om, för jag tror att det är den röda tråden..

vad är det som gör att du känner dig olycklig?

Vad är det som du inte tror på?

är du ärlig mot dig själv?

Har du misstankar som du inte kan erkänna för dig själv?

Om vad och vem isåfall?

Glad

U R us

Eija
0

Är det så att du är orolig för något som har med ditt förhållande att göra….att något har hänt t ex.

Eller att du helt enkelt inte litar på din pojkvän riktigt och därför just får sådana där drömmar….

Hur som helst så får jag en känsla av att du är osäker o otrygg med din pojkvän på något vis….

Men det behöver inte betyda att han är skyldig till något, utan att det är du som är osäker bara….för så kan det ofta vara mellan partners om man inte är den där personen som litar så blint på andra…man kanske har varit med om olyckliga saker förr och därför känner sig inte trygg i kärleken helt enkelt…