Reklam/marknadsföring
Efter gårdagens trådar om hur man får eller inte får posta reklam härinne vill jag nu för sista gången klargöra vad som gäller.
Om man vill publicera en tråd som handlar om reklam eller marknadsföring ska man vara aktiv medlem på sajten, aktiv menas att man är med och skriver på sajten i övrigt med inlägg, trådar och gärna artiklar. Man skickar ett pm om vad det är man vill posta för reklam, när man har fått ett gokännande är det ok att posta tråden. Det ska då handla om något som är intressant för medlemmar på sajten som kurser, seanser eller mässor t.e.x.
Det finns ingen som får posta mer än andra, det görs inga undantag för aktiva medlemmar, så alla som har något som ni vill tipsa om får gärna skicka pm om det.
Jag håller dessutom på med artikeln med en sammanställning om kurser, seanser och mässor runt om i landet så skicka gärna era tips om ni vill ha med det i artikeln.
Alla är varmt välkomna att skicka in!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Kanon - låter bra Elisabeth:-)
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Jättebra. Detta behövdes verkligen lyftas fram. 
Då kommer man till frågan vad är reklam, som jag ser det, är det när någon i eget syfte vill vinna fördelar.
Men det finns något man kan kalla ren information, att informera vad som händer och sker som gagnar alla medlemar
Väljer man att inte tilllåta information, är det fråga om diskriminering. Och börjar man göra så, då är man ute på mycket hal is.

Har samma fundering som Sven här..Var går gränsen för vad marknadsföring & information? Jag kanske vill tipsa om något evanemang/mässa/retreat eller liknande här i trakterna..Där jag kanske själv deltar eller ej..Men som jag tror många skulle glädjas över att få vetskap om!
Jag vill lägga ut detta för den sakens skull, utan tanke på "egen vinning"!??
Mvh Anna

#6 Du får gärna skicka pm om sådant som jag skrivit i tråden, jag håller på att sammanställa en artikel där seanser/kurser/mässor i vår kommer att finnas.
Elisabeth

#7 Oki, Tack! Ska göra det om det är något på gång framöver! Bra med en sådan artikel 
OK - men hur skickar man in förslagen till dej?
Här --eller?
Bert
Ja - hur är det nu med Ramsbergsgården reklam?

#11 Det som ligger ute är sånt som fått ok från mig annars tas det bort, så det som är om Ramsbergsgården och turnen om det är den du syftar på så har jag godkänt det innan det publicerats.
Elisabeth

Lyfter tråden.
Att marknadsföra sig själv och sin verksamhet är inte denna sajt till för, är man inte aktiv medlem här i övrigt men vill in och enbart marknadsföra så blir det besöksförbud. Det här är en diskussionssajt vilket jag önskar respekteras.
Vänligen / Elisabeth
Elisabeth
.
Lena.P är jag i verkliga livet.