Efter Jorden?
Vad händer efter jorden, typ när jorden går under? Jag menar med det andliga? Kommer vi att återfödas i andra planeter eller stanna på andra sidan och bli ett med universum för evigt och vad händer efter universums existens???? Finns det någon som är medial, har kontakt med andra sidan som har en teori om detta. Skulle va väldigt intressant att spekulera i.
Det finns fler planeter i universum som är bebodda… Jag har läst om detta i sylvia brownes böcker och det låter förnufigt för mig!
# 1
Och vilka belägg har den eminente Sylvia Browe för detta enastående påstående?
Jag tycker det är hemskt att skriva något sådant i en bok (ett påstående som inte på något sätt är verifierbart) och sedan ta betalt för det.
Och vad som är ännu mer tragiskt är att folk inte ser igenom hennes skitsnack utan dessutom går och köper hennes böcker.
Men det är klart: folk som Sylvia Browne som i andra fall är dömda för stöld och bedrägeri är ju naturligtvis väldigt trovärdiga.

Hej Wiki-man.
-vilka av hennes böcker är det du syftar på?
*nyfiken*
MVH
Woozy
# 3
Läs #1.
Jo det var det jag gjorde innan jag läste ditt "inlägg".
MVH
Woozy
# 5
Då förstår jag tyvärr inte din fråga. Kan bara råda dig att prova igen.
Även utan böcker så tror jag ganska så säkert att det finns liv på andra planeter….för hur i helsike skulle det bara existera liv på en enda av alla dessa billioners planeter som finns därute i universum….
Sunda förnuftet säger ju det….eller…min absoluta tro iallafall…
# 7
Det tror jag också. Men det är ju bara en hypotes. Det är ingenting vi vet. Sylvia Browne, däremot, hävdar ju att hon vet att det förhåller sig på det viset.
Och då undrar jag: hur vet hon det?
Teorier Wiki-man, teorier.. 
Woozy
Teori har jag.Mina tankar….Tror inte Jorden går under…Vi är bara på försökstadiett….Jorden har så mycket att ge…
Lena.P är jag i verkliga livet.