Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 912 ggr
luckyboy
0

Eckhart Tolle

Jag vill tipsa alla som ànnu inte làst bòckerna "A new earth" och "Lev livet fullt ut" skrivna av fòrfattaren Eckhart Tolle. Helt underbara bòcker som fòràndrar ditt liv om du àr redo!!!!

starcat
0

Lustigt, har precis köpt "en ny jord" då vet jag att den kommer bli intressant Flört

Indiania
0

Jag håller på att läsa " Lev livet fullt ut " och den verkar mycket bra

( har inte läst så mycket än ) Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Trisha
0

Har tagit del av en del av nedanstående workshop, som miljontals människor har följt och inspirerats av. vilken fin gåva till mänskligheten. Han verkar vara en enastående människa på så enkelt, givande sätt. Ska inhandla böckerna i Stockholm nu och läsa på tåget upp till Elisabeth. Ska bli givande, det vet jag!

www.oprah.com/anewearth

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

szirius
0

jag älskar "Lev livet fullt ut" ! Har önskat mig "en ny jord" i födelsedagspresent.Har hört om en vän att Tolle där bla tar upp att det behöver - och kommer att - skapas en större förståelse och plats för de lugna energierna, där de som behöver får leva i total närvaro utan hast(som gör dem sjuka).Låter hoppfullt för en stresskänslig människa som värnar om att lyssna, och ge sig tid att följa den inre vägen så som den visar sig FlörtDen vägen är svår att få gå i  dagens prestationsinriktade, kalla klimat…

[Sambreya]
0

jag gillar eckhart tolle..har inte läst nån bok,men en god vän sände mig en ljudfil av honom för några år sen..

Glad