Förväntningar
Länge sen sist.Läste Espirits inlägg ang förhoppning att få kontakt med någon nära/kär som gått över.År 2000 gick min bror över.3 månader senare var jag hos ett engelskt medium-Majorie Kite.Många hade varnat mej för att "tro" att min bror efter så kort tid skulle meddela sej.Men jag VISSTE!Mycket riktigt.Mediumet berättade att min bror-på andra sidan gav henne talet 3.Hon frågade om det var 3 år sedan han gick över.När jag sa att det var 3 månader sedan, sa hon:"Oh my God"! Han tackade mej för att jag "gjort det lätt" för honom att gå över.Detta vållade huvudbry.Svaret kom när jag lyssnade inåt.Kvällen före han dog,gav jag honom en kram,och sa att han alltid varit en underbar broe.Så sa jag orden som gjorde hans övergång smidig:"Jag har alltid,och kommer alltid att älska dej"!Jag fick också ett möte en natt med honom.Han strålade av Kärlek och ljus.Innan han "försvann"-vilket jag kände,sträckte jag fram mina händer och strök honom över hans skepparkrans(skägg)-som ett "bevis" för mej själv av mötet.Då log han och försvann.Jag landade i min kropp i sängen.Tårarna kom.Av glädje över mötet,och att jag fått klara bevis på att han fanns,samt saknaden av honom-fysiskt.Var och en blir salig på sin tro,liksom var och en blir mer klarsynt i sin vetskap."Sikta högt,annars kan du skjuta dej i foten"Allt gott.
va fint*
härliga bevis för dig!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"