Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1029 ggr
Nila
0

de läsgaste..

hej hej!

jag är en nyfiken 13 årig tjej som undrar vad de

läskigaste ni varit med om är?

jag vill gjärna veta lite.. så jag vet vad

som kan hända!Flört

kram och hoppas att jag får svar Oskyldig

2471
0

Menar du övernaturliga händelser?

Nila
0

Oskyldig#1 ja de gör jag

2471
0

Något sådant har jag aldr5ig varit med om, tyvärr.

Däremot tappade jag munstycket tjugo meter under vattnet vid ett tillfälle, det var ganska läskigt för mig som mycket ovan dykare.

[mia-38]
0

Det läskigaste jag vart med om var när det knackade i min sovrumsvägg på övervåningen på mitt hus.

Det var inte så trevligt…

Nila
0

Oskyldig#3 ojj! men herre gud (förlåt gud XD)

de måste varigt läskigt

[Sambreya]
0

visst kan saker o ting upplevas om läskigt,jag personligen har tyckt det var jätteläskigt stundtals i mitt liv. men det behöver inte vara läskigt alls,det beror helt på hur man bemöter det helaGladdet jag vill säga är att du inte behöver vara rädd*

just nu verkar du inte ett dugg rädd,bara nyfiken..Glad

jag ville bara säga det här ifall du själv skulle uppleva nånting som skulle göra att du kände dig rädd*

Ha en jättefin daaaaaaa nila*

[MargaretaA]
0

Hos mig händer det ofta att det smälls i dörrar och trampas och klampas omkring fast ingen annan är hemma. Det har också hänt en del andra väldigt konstiga saker.

Fast rädd blev jag bara en gång när det dundrade i huset så pass så jag trodde det var en människa, tjuv eller något som ville in.

då låste jag faktiskt dörren mitt på soliga sommardagen. Jag är mera rädd för människor än för spöken Flört

Jane-Lyzell
0

Håller med Maggan här mer rädd för människor en spöken, spöken(andar är snälla) människor däremot kan vara grymma och ondskefulla!

Jag gillar inte höga bangar och när andevärlden kommer med dem hoppar jag flera meter - men det är judet som gör mig rädd inte andarnaSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"