Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medialitet
Läst 908 ggr
myzan65
0

Automatskrift

Tack till er alla som vill låta mig "experimentera", oväntat många som vill ställa upp. Glad Jag har gjort ett försök redan, fick saker skrivna men mitt i prick..njaaa?!? Detta är ju dock första gången som jag prövar på det här sättet så vem vet.. kanske kan bli bättre eller så är det bara att lägga av. Jag kommer att höra av mig till er som har hört av sig till mig om ni fortfarande vill.

"Ett" experiment e kanske "inget" experiment Glad Så ett försök till iallafall…

/Kram Myzan

Kristall47
0

Bra och tack jag väntar med spänningSkrattande

Kram Kristall47

Anna-Helga
0

Spännande, jag ser fram emot det!

Eija
0

Jag väntar oxå med spänning…skall bli intressant….

kram

Eija

chik
0

Jag har fått från Mysan. o jag blev imponerad….

Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

[kvasthilda1972]
0

Om du vill ha mer erfarenhet så står jag till förfogande!Glad

Jag har själv pysslat lite med detta och även låtit min sambos guide rita hur han ser ut! Det var fräääänt!!!!

Anna-Helga
0

#5 Fantastiskt intressant! Min bästa väns bortgångne sambo har använt mig att meddela henne ett och annat på många uppfinningsrika sätt! :)

Tror du min guide kan göra samma sak med din hjälp?

Mvh Anna

[kvasthilda1972]
0

#6 Ingen aning???? Nuförtiden händer det inte mycket medialt hos mig… Min dotter tar det mesta av tiden men jag hoppas kunna komma igång igen snart med detta! Kram från mig!

Anna-Helga
0

Aha där der man! :)

[AnnikaOhlsson]
0

Ja tack! jag är fortfarande intresserad! Cool

Är det något speciellt du vill veta?

[marion69]
0

Det skulle vara jätteintressant att se ifall du har något meddelande till mig. Skulle verkligen behöva det. kram

Eija
0

puttar upp…..väntar nyfiket vännen…Glad

Anna-Helga
0

Jag väntar också ivrigt!!

Kristall47
0

Jag väntar också fortfarande ivrigt, satte upp mig tidigt i den andra trådenSkrattande

Inlägget är låst för nya kommentarer