Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 1152 ggr
Liiiisa89
0

Spöke?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En kompis skulle fotografera lite med sin kamera och ingen bild blev fokus just när hon tog på mig, sen fick hon den här bilden.. vad tycker ni om den?

[outgrundlig]
0

Inget spöke tror jag….det är du i annan vinkelGlad

Liiiisa89
0

Nej alltså, jämför vart ögonen kollar, näsan, ögonbrynen och ansiktsformen, ansikts uttrycket.. det kan inte vara jag :/

Rosenvial
0

Men vem kan det va!da,kanske har du någon egen känsla eller tanke om vem.

chik
0

Det må jag säga !!Vilken häftig bild…Men jag tror nog att det är något med kameran…""Sorry.""

Du har ingen fotokunni o fråga?

Eller fråga här på Fokus-Foto.

Men en väldigt häftig bild har du fått…Spegelvänd.

Lena..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Elisabeth-J
0

Det syns tydligt att det är du själv på bilden så någon slags dubbelexponering eller liknande tror jag har hänt, som chik skriver så fråga gärna inne på Foto iFokus om vad som hänt med bilden.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Kristall47
0

Jag tycker också att det är du själv, visserligen så är denna bild lite högre upp men den är mycket lik dig själv. Något med dubbelexponering. jag får heller ingen känsla av en ande när jag försöker känna in.Skrattande

Liiiisa89
0

#3 en kompis till min mamma som är synsk sa förut att en tjej som hette mona spökade hos oss för hon va fäst vid våra djur, så tänkte att det kanske kan vara hon.

Alltså hon har ju inte min ansikts form, eller ögonbryn och mitt ansikte är inte lika runt. fast det är nog svårare att se om man inte sett mig i verkligheten eller min profilbild :)

[Woozy]
0

Tripple exponering snarare.

MVH

Woozy