Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketthealing
Läst 3278 ggr
Heda
0

Transhealing

Vad tycker ni om transhealing?Någon här inne som provat på detta?

Jag har hittat en butik nära mig där det finns en man som heter  Arjuna geir Aasehaug som håller på med de här.

För ca 3 månadersen fick jag huvudvärk,vilket inte är så konstigt,men den försvann aldrig.

Vissa dagar är bättre än andra,men jag har inte kännt mig helt "frisk"sen dess(ska tillägga att jag varit hos doktorn och kollat upp detta)han sa att de var "spänne huvudvärk"

Jag har försökt de mesta för att lindra de så gott som de går,men vill bli av med den nu,för gott.

Så vad tror ni,skulle de hjälpa mig på traven att gå till en healar?

Kanske få ränsla själen lite och börja "om på nytt"efter som jag känner att jag vill bli av med "gammalt bagage"och börja ett sundare och friskare liv.

Har ni egna erfarenheter och berättelser så dela gärna med er:)..

Kramar//Emma

mosterMimmi
0

Emma, jag hade också spänningshuvudvärk, fast jag var övertygad om att det "säkert är en hjärntumör" så ont hade jag. Jag gick iväg till min doktor. Han tog tag i mig och jag var tvungen att slappna av och doktorn "knyckte till" med min nacke. Det small till och sedan dess har jag inte haft ont. han visade stretchövningar att göra med huvud och nacke. Den här läkaren hade tagit fördjupningskurser i kiroprakti. Så jag tror att du blir enklare hjälpt av av en kiropraktiker än av en transhealer i just detta fall. Men det är min egen tro grundad på min egen erfarenhet!

QueenBitch
0

Hej Emma. Jag håller nog med MosterMimmi om att du nog ska försöka med en kiropraktor. Dock har jag erfarenhet av en "vanlig" healer. Måste erkänna att jag inte trodde ett smack på detta. Men när man känner den värmen de skickar ut får man ändra sig. Det är som om de har små element i sina händer. Jag använder mig av min healer i stressförebyggande syfte. Att varva ner och komma tillbaka i sig själv lite. Funkar kanonbra.

Heda
0

Det är nog som ni säger,att jag ska gå till en kiropraktor istället.

Min läkare får jag faktist säga har varit välldigt "slapp"när de gäller de här med huvudvärken.

Han tyckte först att jag skulle vänta 2 veckor när jag hade vart där första gången,och då hade jag redan haft ont i huvudet i 1 månad innan,sen kom jag dit igen och 3 gången fick jag äntligen tjatat till mig en röntgen.

Sen kom vi överäns att jag skulle få sjukgymnast för nacken fall röntgen bilderna inte visade något.

Men det är som du sa MosterMimmi,man blir nojjig,man tror det värsta.

Ska försöka få tag på en kiropraktor idag,så jag fått detta överstökat,så kan jag gå till en transhelar senare när allt annat är över.

tack för era svar,känns lite bättre nu;D…

MVH//Emma