Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medialitet
Läst 475 ggr
tatty
0

Höll ej mitt löfte

Min mor gick bort i cancer 9/10-05.Hon ville dö hemma men pga av att  hon blev förgiftad med för mycket morfin så blev hon inlagd för avgiftning.Hon avgiftades och verkade må bättre.Läkararna sa att hennes tumörer i stort sett inte hade växt något sen ett år tillbaka och att dom trodde att hon hade ca 3-5 år kvar att leva.Min far och jag var hos henne sista dagen och vi planerade tillsammans med mamma hennes hemfärd dagen efter. Vi lämnade henne kl 17.30 för att hon sa att hon var trött och ville sova.Ca 21.30 ringer dom och säger att hon gått bort.Jag saknar henne fruktansvärt , mår dåligt av att jag inte höll mitt löfte om att hon skulle få dö hemma och att jag inte fick säga hej då.I början av min mors sjukdom så sa hon till mig att om det finns en andra sida så skulle hon komma tillbaka och säga eller visa mig det. Tror ni att jag får någon kontakt med min mamma?

drutten53
0

HEJ VÄNNEN..KLART DU FÅR KONTAKT AV DIN MOR..HAR OFTA KONTAKT AV MIN DOTTER..HON BESÖKER OSS OFTA…ETT RÅD  BE VARJE KVÄLL INNAN SÄNGDAX ATT DU VILL TRÄFFA DIN MOR I DRÖMMEN OCH ATT DU OXÅ BER ATT FÅ KOMMA IHÅG DEN NÄR DU VAKNAR…DET KAN TA VECKOR ELLER MÅNADER INNAN DU FÅR UPPLEVA DET..MEN BE BARA VARJE KVÄLL…LYCKA TILL I VINTERMÖRKRET

Heda
0

Det är väl inte så himmla klart att hon träffar sin mamma?Det kan ta lång tid,för vissa tar det mer eller mindre tid.

Min mamma gick bort för 7 årsen nu i Mars,hon har gätt mig fåtal täcken hemma i de förra hus jag växte upp i,men de var välldigt ytliga täcken.

Jag har sökt upp medium som har tagit kontakt med andra sidan,och hon har aldrig "kommit för att träffa mig"inte än.

Men självklart tror jag att du kommer drömma en hel del om henne,i perioder,eller kanske då och då,man vet aldrig hur de kommer.

själv drömmer jag om mamma i periodvis,det är underbart att få träffa henne i drömmarna,men det blir inte alltid som man tänkt sig heller.

Min mamma har aldrig pratat mig i någon drömm,jag har bara fått träffa henne,men aldrig fört ett samtal med henne.

Somsagt vissa har de lättare att få kontakt,andra inte.

Men för de vill jag inte att du inte ska hoppas,för jag tror absolut hon kommer,på nått sätt.

Mvh//Emma

drutten53
0

Hej…läste ditt inlägg…som jag skrev så kan det ta veckor o månader innan hon kan få ett Tecken..och det kan oxå ta år…Men för min del..så har vi fått MÅNGA tecken…och jag själv har oxå besökt medium..kan nämna Carina Landin..och hon är nog bland dom bästa medium här i sverige..hon har till och med fått blivit uttagen på en test…Och sen har jag oxå träffat Elisabet Johansson  som äger denna sida…Och det jag fick förmedlat från min dotter..kan bara dom inte veta..TEX..vad för saker jag har i mitt hem..o vad som hände min dotter vid 18 -19 år ålder…det var klockrent…Visst ett medium kan pricka rätt på vissa saker..som att ta studenten…för det gör ju så många som gör…nu kommer jag inte ihåg villken test Carina Landin gjorde..men det kan du fråga Elisabet Johasson här på sidan..för dom är vänner…Man ska aldrig sluta hoppas…P.S  vet inte om jag är mer öppen för detta..kanske är därför jag får så mycket Tecken..kram i tövädret

Heda
0

Ja jag tror också att andra är mer "öppna"för sånt här än andra.

Jag hade själv gärna villjat "se"mer av min mamma,men tyvärr blir de ju inte alltid som man tänkt sig.

Mest besviken är jag för att hon inte besöker mig när jag träffar mitt medium.

Kram//Emma

drutten53
0

Hej igen..läste dit svar..jag förstår dig så väl..att du vill ha kontakt med din mor..men du vet oxå att det finns falska medium..som skors sig på andras sorg…men du kan ju ringa till Elisabet… ja hon som äger sidan…o prata lite med henne..se om hon kan hjälpa dig…hoppas av hela mitt hjärta att du får ett posetivt svar…kram i slaskvädret..

QueenBitch
0

Hej. Jag är ny på sidan och ville bara sända över mina lyckönskningar till dig att du en dag får kontakt med din mor. Jag har själv bett om att få komma i kontakt med anhörig som gått bort men inte heller haft någon framgång hittils. Men vi får väl streta på med våra önskningar och hoppas att det en dag lyckas.

susanne.s
0

Tydligen så är det inte bara för medium att kalla hit någon från andra sidan heller utan man får vackert vänta tills dom hör av sig om dom vill.Jag tror att din mamma hör av sig när hon känner att du är mogen för det. Att vilja och att vara mogen är inte samma sak. Lycka till!

Heda
0

Tack för alla era svar,visste inte äns att nån skulle svara,det gör mig glad innombords.

Men det känns som det gått så lång tid nu,varför vill hon inte äns ta kontakt med mej när jag vart och spått mig.

Hon som spådde mig sisst sa också att hon tyckte de var märkligt,men att den tiden nog kommer den med.

Kan ju vara så också ja att jag kanske inte är tillräckligt mogen än.

erika_leef
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej! jag förstår din sorg. min farmor gick bort av ansiktscancer 26/06-2005. man kan inte tro det. fick du en chans att säga adjö till henne? det fick inte jag. mina fröäldrar var hos henne den dagen med min pappas syskon. mamma och pappa satt hos henne i hennes vardagsrum när hon gick bort. eftersom att man hörde när hon andades så visste dom att hon var död när det inte hördes något. hon hade fått något medel så hon sov hela tiden. hon ville inte vara vaken när hon dog. jag saknar henne så otroligt mycket eftersom att hon betydde så himla mycket för mej.! många kramar Erika