Läsa av mig?
En del medlemmar brukar ju lägga upp kort på sig själva och fråga om någon helt enkelt vill "läsa av" dem.
Går detta att göra även utan ett fotografi? Om så är fallet är alla hjärtligt välkommna att läsa av mig, och höra av sig, antingen här, eller via pm. 
(Detta öppnar ju naturligtvis även upp för underbart syrliga och sarkastiska läsningar, vilka jag också skulle uppskatta).
Nybörjare:
Jag känner att du är en person som i de flesta fall väger för- och nackdelar, innan du tar beslut. Du är också en väldigt tålmodig person som inte brusar upp i första taget. Du är organiserad i ditt sätt att vara, men kan ha slarvigt runtomkring dig. Du ifrågasätter ofta olika rapporter.
Arbetande medium:
Du är troligt vis född i mars 1979 och har för någon vecka tillbaka haft besök av din enda storebror och din mor, som gratulerat dig. Du bor i en tvårumslägenhet med ett litet extrarum utöver, som du sitter i just nu när du läser. En ostämd akustisk gitarr hänger på väggen på höger sida(framifrån) om tresittssoffan(blå), den hänger "tjugoitvå". Du är singel efter en seperation för 7 mån sen.
Konfirmationspresenten var bl.a. ett silverkors(halsband) från mor, och du var vid den tiden redan 182 cm och smal. Du var inte kaxig som ung men hade en stor integritet och stolthet som gjorde att du accepterades av de flesta, utom Tomas i paralellklassen….
Lite så jag tycker informationen borde vara för att överhuvudtaget kunna få kalla sig ett medium… Troligtvis inte rätt då, men ett bra exempel på vad man som medium borde fokusera på att förmedla, fast ytterligare lite mera då än det lilla jag skrev.
# 1
Jag kan bara hålla med dig. Precis så konkret borde den information man får av ett medium vara.
Annars är det alldeles för allmänt hållet.
Men jag kan glädja dig med att du lyckades pricka en mening som var fullständigt korekt.
Så du kanske är lite medial ändå. :)
Yes, I´am going to Hollywood.
Passa på nu gott folk att läsa av Terry. Ett utmärkt tillfälle, då han är en perfekt klient som säger som det är utan omsvepningar(verkar det som)… kan det bli bättre?

Vad är bli avläst? en personkaraktärsbeskrivning eller vad?
jag vill oxå bli avläst…
Det innebär att man använder sig av sin intuitiva förmåga till att snappa upp information om Terry i detta fallet. Och det ska teoretiskt vara sådan information som inte kan misstolkas eller är för allmängiltig. Finns väl lite olika tekniker, men allt för ofta är det allmängiltig information som tolkas mer positivt av mottagaren än den är.
Som t.ex: Känns som du har svårt ibland att gå upp ur sängen - kan av mottageren göras om till att mediumet visste att jag hade högt blodtryck eller lider av sockersjukan… inte det bästa exemplet kanske, men något åt det hållet. Därför höjs många medium till skyarna, p.g.a. dessa omgjorda historier från klienter. Vilket vid besök hos mediumet ofta innebär att h*n inte lever upp till ryktet, men som bortförklaras av dålig dag… och så fortsätter det.
Terry/unotherized vad feg du är som inte vill visa din bild…. Vad är du rädd för????
# 7
Hej kvasthilda!
Jag har ingen anning om vad du menar med "unotherized", men jag uppskattar personligen anonymitet.
(Eller så kanske jag helt enkelt bara vill vara vänlig och bespara er min ohyggliga uppenbarelse).

#6 oki då vet jag tackar för infot…håller med om att det mesta kan tolkas såsom man vill eller övertolkas kanske man skall säga när det gäller allmängiltig info…
#6 Detta med dålig dag är en dålig förklaring anser jag för att ett medium misslyckats vid en seans. Vid såna tillfällen så skall publiken ha tillbaks sina pengar. Har själv varit på några såna seanser där samma medium hade en dålig dag vid varje storseans.
Ursäkta nu kom jag lite utanför din tråd Terry om att läsa av dej men jag gör det inte i tråden här utan du har fått ett erbjudande av mej via PM och jag väntar på att du skall ringa för en gratis konsultation av mej.
# 10
Jag ska ringa, promise.
(Om du vill försöka utan telefonkontakt får du gärna även prova det och ta det via pm) .
#8 Det finns inga ohyggliga uppenbarelser…. Alla människor är vackra på utsidan det är värre med insidan för en del…. Jag kommer inte kalla dig ful eller hemsk om du visar ditt foto…
Terry!!
Du är en sökare du köper inget för än du blir riktigt insatt. Du tycker det paranomala är intresant.Men du blir frustrerad över att du inte förstår hur det fungerar.
Du blir misbedömd pågrund av att du frågar o vill ha en förklaring som du kan godtaga.
Ålder någonstans mellan 25-35.ensamstående arbetslös.men en bra utbildning har du.
Passar som lärar…
Känns som JAG känner dig..
Terry.Så här ser jag dig…Hoppas att du blir glad åt mina tankar om dig.
Jag kan inte sådant här.Men jag tycker det är intressant hur man kan uppleva människan bakom skärmen.Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Terry boy !
Du har ett intresse! som du inte tagit upp på trådrana.
Kunnig i datorer, är mer intelligent en du tror.
Har nära kontakt med din far. Som troligen är civilekonom.
Du har relativt långa fingrar som är bra för att bla spela gitarr.
Du bär glasögön. Du kan inte släppa många barndomsminnen, därför har du många vänner. Vänner 'även utanför.
Du är kanska orolig för saker o ting. Presterar gärna över din kapasitet vilket tyder på stark pliktkänsla. diciplinerar som älskar ordning, fasten du har ingen ordning hemma. Men kontollen är väldigt högt endå. Du hatar att slarva. Du behöver uppmärksamhet skulle nästan tro det fins tendens till svartsjuka. Avund vill jag inte tala om. Men rättvisa vill du allt skapa.
När det gäller hälsan; har du tendens få blockeringar i muskulaturen. kan hända du tränar att det är den vägen. det gör dig maktlös vilket du har svårt acceptera. Du är född som ledare, därför passar det att den positionen du har. Du vill människor väl.
Ha det braa!!
Väldigt mycket spännande läsningar. Alltid kul att kika på. 
Tessy!!!!Är det allt du har o säga
# 16
Vill du att jag ska kommentera läsningarna också? Kör till. 
De flesta av punkterna är tyvärr fel, och dem som träffar rätt kan jag antingen karaktärisera som 1) barnum-uttalanden (som är så vida att de passar in på de flesta), eller 2) sådant som blir uppenbart när man läst vad jag skrivit här på forumet.
Men det var jättekul att läsa.
Tessy du är så Gullig….Vist är det kul.
Blev bara så snopen när det var så lite, som du hade o förtälja..Tackar så mycket..Som sagt jag kan inte,Men blir fascinerad av att man kan känna av en människa bakom en skärm..
Man ska "inta kasta pärlot efter svin" är ett bra ordspråk i denna tråd!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Jane! Jag har saknat dig.
(Även fast du precis kallade mig för svin).
Var har du varit?