Iskall om natten?!
Hej! Är det någon som vet vad det beror på då jag under den sista, kanske en veckas tid, blir helt iskall då jag har gått och lagt mig? Hinner nog ligga ihopkrypt under täcket i kanske en 10-15 min före jag blir sådär iskall i hela kroppen! Har aldrig hänt förr och vill gärna ha några åsikter/råd vad det kan bero på! Tack på förhand 
Heidi
Hej Heidi
Är det kallt i din bädd för övrigt - vädrar du länge innan sängdags så att allt blir kallt - drar du ner värmen för natten- hur länge varar kylan- blir det varmare efter en stund- yttrar det sig vid samma tider? Detta var bara lite av sånt som man kanske inte tänker på.
Är det inget av dessa förslag så kanske du har en begynnande sjukdom på gång, om inte så kan det vara en ande som kommit till dig av någon anledning. Det har hänt mig en gång så det kan vara en anledning.
Mvh//Kristall47
Hej Kristall! Jag vädrar aldrig (iallafall inte nu om vintern) före jag går och lägger mig. Min 1 år gamla son sover också i samma rum med mig. Kylan varar ända tills jag somnar in (allt från bara 5-10 min - 1timme kanske) och fastän jag vaknar på natten, så då finns inte den kylan längre, utan då är allt normalt igen.
Nej det är så konstigt.. visserligen är jag lite småförkyld..eller det har ju kommit i samband med detta, känns som jag blir nedfryst eller nåt
Men det som är så konstigt är att jag aldrig förr upplevd nåt liknande, det som jag också märkt är att rummet är en aningen kallare nuförtiden, än det brukat vara och då står termostaten på den samma hela tiden!! Kan ha sin förklaring i att en ande är och besöker mig, har känt av några i det sistone, i och med att jag öppnat mig igen 
Tack för ditt svar och för möjliga orsaker..måste nog leta vidare på svar ifall det då inte handlar om dessa andar jag känt av..
Mvh//Heidi
Då tror jag bestämt att det är en ande. När det hände mig så trodde jag att det var fel på värmesystemet. Jag upplevde t.ex extrem kyla när jag bakade fast ugnen var på länge. Jag bad fastighetsskötaren kolla värmesystemet men när dom mätte och hade sig så var allt helt normalt. Jag hade då normal temperatur inomhus. Anden höll sig på avstånd emellanåt.
När jag väl förstod att det var en ande så blev det mer påtagligt med stök, kyla, dofter och aktivitet. Det är mycket vanligt att det blir så när man förstått att den finns där hos oss. Är du öppen så ser andarna det och försöker då få oss uppmärksamma, de vill oftast något, får de inte gehör för sina försök så blir de desperata många gånger, och stökar ännu mer.
Mvh//Kristall47
Ja tror bestämt själv också att det handlar om en ande! Efter att också ha fått höra det av dig så är jag säkrare på det 
Har som sagt sett en bild i mitt huvud,om en liten mörkhyad flicka, under de sista dagarna (bara för 1sekunds tid) tills jag, efter att ha läst vad Trisha skrev att man bara helt lugnt ska lyssna och känna efter så kanske man får kontakt med andarna, så gjorde jag det en kväll då jag hade gått och läggd mig. Då kände jag att hon kom närmare mig, och jag kände också att hon skulle ha mistat sin mor och att hon bara ville vara nära en mors gestalt. Men har du erfarenhet av att vad man ska göra i den situationen?? Skulle ju vilja försöka hjälpa över henne till ljuset (och möjliga kommande andar som behöver hjälp) men är det riskabelt och var kan jag lära mig det?
Mvh//Heidi

Hejsan
Håller med Kristall, jag har haft liknande upplevelser med kyla i sovrummet som nu Tack vare lite hjälp är borta :)
Den kylan var exakt som du beskrev kom plötsligt, spelade ingen roll om jag vädrat eller hade värmen på högsta, kylan höll i sig varierande tid för att bara plötsligt försvinna…
:)
När jag var till spökprästgården i maj förra året, så precis när jag hade gått och lagt mig i sängen, började jag tokfrysa. Kändes som feberfrossa, men hade ingen feber. Det varade upp emot i en timme ca och det var varmt i rummet annars.
Christine, Chris
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se