Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 1536 ggr
Infinitum
0

Behöver ett Medium

Jag har länge fascinerats av de döda, och undrar varför man ska frukta dem när man kan lära sig av dem? Men det finns väldigt få människor som kan detta. Denna mediala förmåga, är den medfödd, eller kan man träna upp den. Jag har alltid velat kunna prata med de döda, sen mesta delen av min släkt är död. Jag har fullständigt tappat respekten för medium i TV, och hur de förlöjligar de riktigt begåvade människorna där ute. Nu undrar jag: Finns det nåt/några medium som lär en detta, utan att man blir blåst? Och med kanske fler metoder än bara Ouija(Anden i glaset) ? Och till alla skeptiker som planerar att skriva emot, o försöka trycka ner min tro: F***** Ni är det sista jag behöver just nu, och jag, precis som alla andra kommer ändå inte lyssna, så ge *** i att slösa er energi på att ta ner andra, utan läs en bibel lr nåt istället. Fred vare med er. (redigerat av moderator pga svordomar i inlägg)

Choklad
0

Du kan öva upp den förmågan du har, eftersom alla föds med att kunna kommunicera med andevärlden, det är ju där vi kommer ifrån. Alla är ju en ande i en kropp och anden och kroppen är ett.

U R us

Infinitum
0

Ja, du har rätt. Du vet inte möjligtvis någon grupp me folk som gör sånt, eller nån bok, websajt eller nåt jag kan kolla upp? Så jag vet var jag ska börja?

Edit: Till Moderator. Ursäkta mig för mitt språk ni var tvugna att censurera…

Choklad
0

Ja, du kan ju börja med att ta kontakt med din guide, det finns artiklar om hur man gör härinne.

Din egen guide har all kunskap och vägledning som du behöver.

U R us

chik
0

Det går bra att låna böcker på Biblioteket..Sen så är det ju genom bekantas bekantar som man kommer tillsammans med likasinade…

Lena.P är jag i verkliga livet.