Mardrömmar
Har aldrig drömt en mardröm egentligen i hela mitt liv som jag kan komma ihåg, mer än någon obligatorisk dröm om att bli jagad, falla eller vara naken…
inatt vaknade jag av en så sjukt äcklig dröm som sagta bleknar bort men som endå har satt spår på hela min dag….(
Försökte kolla drömtydnings sidor men de är så lättvindiga och schablon aktiga så jag gav upp…
hur som helst drömde jag om att jag fick ett monsters ande inplanterat i min kropp, att jag blev helt djurisk och åt av ett kadaver medans jag tillsammans med min kollega försökte undkomma de som planterat monster själen i mig…. helt plötsligt är jag tillsammans med min systers familj i en grotta som vi utforskar, min systerson ligger i en säng och sover och jag tyckte det var bra så han inte skulle bli rädd. min 3 åriga systerdotter härjar och springer framför mig och ramlar ner i ett hål i marken och landar på en platta helt krossad, plattan flyger upp till mig och sen försvinner hon. kommer inte ihåg så mycket mer än att hon sedan blir ett "spöke" och ändrar sig och retas med mig och lockar mig till olika platser…usch usch usch mår fortfarande illa…:(
Jja men vist är det otrevligt med Mardrömmar.
Men vad har du skälv för teori om att det skulle betyda?
Lena.P är jag i verkliga livet.
Som jag fattat det är symbolik i drömmar individuell, (även om det finns vissa associationer som de flesta har) och oftast har man svaret inom sig på vad drömmen kan betyda. Vad nån annan tror kan nog säga mer om den människans associationsvärld och föreställningar än om vad drömmen ville säga dig… Eller snarare vad ditt undermedvetna vill säga dig… :D
Jag får oxå en känsla av att drömmen är ett hopplock av upplevelser, som eventuella sincefiction filmer som du kanske har sett, som finns så mycket av på både bio o Tv….och sen kan det vara något som du tänker på angående din syster o familjen…och därför kom dom med in i din dröm…
Ja det kan bli väldigt konstiga drömmar då…så jag tror med att du själv kan komma på varför du drömde så…ofta så är det rensning av hjärnan…..Vi drömmer varje natt, men kommer bara ihåg en liten liten del av dem…
Och jag håller med om att det är absolut inte trevligt med mardrömmar….dom kan verkligen skaka om en….
Eija
Skulle tro att det är en utrensningsdröm, vi bearbetar mycket på nätterna. Om du mått dåligt senaste tiden och varit påverkad av något utifrån så jobbar ditt undermedvetna med dessa tankar som du har haft - du vet vad som påverkat dig den senaste tiden, eller hur? Ta det med ro!
Kram Kristall47

Hej allihopa
Och Oj vad mycket respons på något som jag kände att jag bara måste skriva av mig…TACK :)
Jo jag har nog en känsla av att jag vet vad det rörde sig om ihopmixtrat med skräckfilmer som jag har sett för inte så längesen…

Hejsan igen allihopa…
Har tydligen mycket som måste rensas ut för nu drömmer jag bara mardrömmar varenda natt :S inte skoj alls…:S