Allvarligt talat...
Om man sitter och "puttar upp" alla trådar som man själv tycker FÖRTJÄNAR att vara på första sidan, genom att skriva en smiley i botten på den, (utan att man egentligen har ett enda ord att tillägga i trådarna), bara att "få bort" skeptiska trådar från första sidan…
…hur gammal är man då egentligen? Fem år gammal?

Är det din teori eller har du fått det bekräftat?
Själv så stör jag mig inte på det du beskriver. Det finns betydligt värre saker än så att störa sig på.
Gör en ny tråd med liknande fråga, men sätt upp "röstning" så ser vi hur relevant din fråga är.
MVH
Woozy
Klart det inte stör dig så mycket som du hatar alla skeptiker som är dumma och inte håller mig dig.

Hej
Nä jag hatar inte. Hata är ett väldigt starkt ord. Visst kan jag hata, men det krävs mera än påhopp och hån för att få igång mitt hat.
För övrigt så "puttar" jag upp din tråd nu genom att jag svarar på ditt "inlägg".. 

MVH
Woozy
# 3
Ah, men det är bra. Klart man kan putta upp gamla trådar, men då tycker jag också man ska ha någonting man vill tillföra eller säga i frågan.

Själv så tror jag att 99.9% av alla som puttar upp trådarna vill ha de i fokus, då de inte är klara med de alternativt vill svara på nya inlägg etc.
Personligen så tror jag de flesta inte bryr sig vad du retar dig på. Du får kanske ta "seden" dit du kommer?
Jag har inte varit medlem här så himla länge, men jag känner mig provocerad när du skriver en sån här tråd. Men det är min personliga åsikt.
Woozy
# 5
Jag har inte sett någonting här som tyder på att det ska vara en "sed" att putta upp 10-12 trådar i ett svep genom att bara skriva en smiley i botten på var och en av dem.