Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 1332 ggr
eva-lina
0

om ny katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tycker det känns olidligt att vara utan katt funderar på att köpa en liten ny katt bäbis för min svåger tror att prins -emil kanske var sjuk då han sprang bort i november 2009 ock ligger död någonstans ihallonbergen han sa att katter kan göra så om dom är sjuka men jag kan inte hitta kroppen ännu för allt snö måste vänta tills det smält undan såfall så jag kan begrava honom det är nu jag önskar få hjälp vad någon av er  vad tror ni som kan känna av det andliga tycker samtidigt att jag sviker prins -emil om jag tar till mig en ny liten vän jag är så klyven behöver råd av er andra . hej då ock ha det bra här på ön.Obestämd

Ghosthunter
0

verkligen tragiskt att höra det är en mycket fin katt du har och jag vet hur svår en förlust av ett djur är tyvärr kan jag inte hjälpa dig för jag har inte det som krävs för att kunna se medialt vad katten är nånstans men jag hoppas det finns någon annan här som kan och vill hjälpa dig kanske du skulle vänta ett tag och se om prins - emil kommer tillbaka igen det finns mirakel när det gäller katter tro mig.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

eva-lina
0

tack chosthunter ja det fins ett hopp inom mig att han åter kommer ock det svåra är ovisheten för du vet att avliva sitt husdjur när det är sjukt är tragist men då vet man ändå vad djuret är tiden kan man bara sörja tills man måste leva med det men har katten eller hunden sprungit bort då vet man inte vad som hänt all energi går åt att leta sörja sakna det blir panik ock tankar som bara snurrar .önskar dig en bra dag. kram från eva -lina.Obestämd

casandra70
0

Klart du ska skaffa dig en ny katt,även om di vita katt ev skulle komma tbx så finns väl inget hinder för att du kan ha 2st??!!Jag är övertygad om att han aldrig skulle känna sig sviken el dyl…tror heller inte han hade önskat se dig så olycklig som du nu är………

Tror tom du kanske får chansen att få träffa din vita katt igen via den nya katten(även om det blir "andligt")

siberlina
0

jag tycker du  ska   skaffa  dig en  ny  liten   älsklings katt

eva-lina
0

TACK ALLA NI ÄR ÄNGLAR FÖR DET TRÖSTAR MIG BEHÖVER HÖRA DET OM EN NY LITEN ÄLSKLING SÅ JAG SLIPPER DÅLIGT SAMVETE ÄVEN OM PRINS-EMIL HAR GÅTT ÖVER REGNBÅGSBRON TILL DJURHIMMELN TILL HANS ÄLSKADE TVILLINGSYSTER SKRÅLLAN HAN SAKNADE HENNE JÄTTE MYCKET JAG TROR DET VAR ORSAKENTILL HAN SPRANG UT HAN LETTADE SÄKERT EFTER HENNE HON FICK NÅGOT HORMON FEL SÅ ÄVEN NOSEN BÖRJADE BLÖDA HONHADE ÄVEN DIARERAR ALLT MAT FICK HON UPP VAR BARA SKIN OCK BEN PÅ 3VECKOR SÅ HON VILLE SJÄLV SOMNA IN DET ÄR DET SOM FÖR MIG KÄNNS HÅRDARE HAR 2KATTER OCK BEARBETTA SAMTIDIGT MEN MÅSTE TACKA ER IGEN FÖR OMTANKEN .Glad

Magi-cat
0

håller med om att du ska skaffa ny katt….det är svårt att vara utan och det är många små katter där ute som behöver en varm och omtänksam människa. Kolla gärna på hittekattfourm t.ex.

och du ska inte ha dåligt samvete. var glad istället att du är en som bryr dig om!!

Kram!

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

siberlina
0

det  finns  så många övergina   katter  som   skulle  behöva  ett  nytt  hem, jag har  bara  haft   hittekatter  och jag har  älskat alla  lika  mycket…