usch så trött jag är
har varit såhär extra trött i de sista dagarna nu..och bara värker i kropp och led..orkar inte skriva, varken heller nästan läsa nåt till slut (här på forumet). Visserligen får jag cellgift en gång i veckan, men då det känns som nåt annat..
Har varit blockerad nu i några dagar, tror endast det beror på medicinen jag påbörjade för några dagar sen, mot posttraumatisk stress och för att hjälpa mig att sova. Var idag till en zonterapeut och det var ju för härligt! Hon satte magneter i örat och varnade för att jag typ kan få någon psykos eftersom det skulle hjälpa mot att inte mina känslor skulle sitta fasst. Har en konstig spänning i hela kroppen, haft det nu i några dagar men hoppas på att det snart ska gå om.
Håller tummarna för att du ska krya på dig.
MVH
Woozy
Kylan tar mycket energi med, kan vara det pluss dina medeciner- håll ut
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Tack Woozy och Jane! Det går nog säkert om, blir lite jobbigare stunder emellanåt, speciellt då jag också är ensamstående mamma och vill ha alla krafter kvar till min lilla pojke och inte känna mig som att jag inte orkar..
Hege.Cellgift..Låter inte bra..Då har du rätt o vara trött…Så vila du.Det är det bästa för kroppen.
Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Cellgifter kan få din kropp att bli jättekonstig och du kan bli jättetrött.
Fråga din onkolog om du kan få nån hjälp emot det. Man kan få kortison mot tröttheten. Finns medicin mot illamåendet med (om du nu har det vid cellgiftsbehandligen).
Kram till dej.
Sänder varma kramar till dig, måste verkligen kännas jobbigt att vara så där trött…..krya på dig så snart du bara kan…
Eija

Vila du Hege så mycket du kan och samla kraft, allt gott till dig och din pojke.
Kram/ Toyan
Tack till er alla för era varma tankar och er hjälp!! Får veta imorgon ifall jag klarar mig på 24veckors behandling, eller blir det 48/72 veckor. Tänker positivt 
Kram till er alla!!
Hege!! Helt rätt tänkt.-Posetivt. o villa.Bra för kroppen..
Lena.P är jag i verkliga livet.