Godmorgon Den 24/2
Godmorgon på er alla, Hoppas att ni har sovit gott i natt.
Här har vi 6minus ute. Ja det har kommit mera snö,
Det är inte roligt Jag vill inte ha mer snö. Jag längtar till våren. Jag har alla minna tomtar ute i trädgården. Nu ser jag dom inte för all snö.
Men det som jums i snö kommer upp i tö.
Ha det gott alla vi hörs.
P.s
Glöm inte det okända i kväll. Ha det gott

God morgon!
Här har vi - 35 denna morgon också, hoppas att våren är på väg, tycker att det är tröttsamt med den extrema kylan nu. Men det ka tysligen bli varmare i helgen så det får man ju hoppas att smhi har rätt i. Snart ska jag ut med bilen, känns inget vidare men nödvändigt.
Önskar alla en fin dag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Go´ morron alla!!
Ha ha…ibland önskar man att man hade en filmkamera. En dold kamera.
Jag gick förbi en hysterisk familj..ha ha! Bilen var helt insnöad och mamman skottade snö med en serveringsbricka och svor. Fadern, som svor ännu mera, försökte hålla liv i den gamla rostiga Mazdan som hostade och var nära att dö. De två barnen såg ut som två hål och bara stod och tjöt på gatan…hahahahahahaha..vilken jäkla circus va?!
Att betrakta en sån situation får en att överleva ännu en dag
Man får vara glad att man slipper serveringsbricka, en gammal Mazda och två tjutande ungar!!
Ha en fin dag!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Ghos..
Min hummor.Haaa.Hiiiii.
God morgon Red-Lady o ni andra själar som läser detta….
Elisabeth.Burrrrrr Kaaaalt..Vi har som Red lagom värme….
Önskar er en bra dag.
O Ghost!!När jag läste det som du har sett.Då såg jag det framför mig……SÅ Tack för det första skrattet i dag..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Tack chik, ja det var en sanslöst rolig situation
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
God eftermiddag:-)
såg en förtvivlad villaägare i går kväll skottandes fram sin brevlåda- antar att snöröjningen fick sig ett okvädesord- man kan undra om folk får sin post i dessa tider?
Varför uppfinner inte posten elektronisk post hantering(liknande datorerna)Eller fax maskinerna! bara knappa in namn o adress , tryck på knappen 
Menar dom lägger ju ned posten överallt så en elektronisk brevbära kanske är vår framtida brevbärare!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

God Eftermiddag!
Har stårlande fint Februari väder idag. Har varit ut på en lång promenad. Det var så skönt. Man blir glad i själen en sån här dag. Jag skall ta och gå ut en stund igen.
Ha det gott alla Ö-Bor
-30 i morse lite varmare under dagen.
Varit i Sundsvall på skouppackning och inköp för nästa vinter, svårt mycket fina skor. De höll till på Södra berget och backen dit är inte rolig men vi kom både upp och nerför backen utan problem. Men vi var lite sen i morse så jag skulle "gena" och for in några avfarter tidigare, kringelkrok vägar och sedan var jag ner på stan igen, genvägar är senvägar,bara att börja om.
Sedan gjorde vi en inköpsrunda på Ikea, 2 förpackningar halstabletter och panellängder blev det för min del, köpte desto mer till dotterns bohag.
Förresten såg jag Johannes Brost stå och röka utanför hotellet, han Regina Lund,Brandeby och flera andra ska spela teater där, premiär på fredag. Tydligen hade de varit in hela gänget och tokas med säljarna och provat skor i massor.
Hoppas på en varmare morgondag//Tatsu