Tänder ett ljus...
Idag vid 06,00 tiden på morgonen, så gick min änglasambo bort i en bilolycka för exakt 20 år sen……blev av någon anledning att tänka på honom, och kom just på då att visst ja, det är ju den 21/2 nu….alltså hans dödsdag…
Men kunde inte förstå varför han pocka på så starkt just den här gången…
Men medans jag skriver här, så fick jag en känsla av att han ville säga mig att inte oroa mig för våran dotter så mycket som jag gör just nu…..
För hon är nämligen ute på vägarna i detta oväder…hon o hennes kille och deras vänner har varit iväg på en Konser i Stockholm igår….dom åkte nonstop, och jag har haft telekontakt med henne då o då…så jag vet att allt har gått bra…
Sist jag hörde av henne var efter konseren och dom skulle börja åka hemåt…detta var vid halv elva på kvällen….jag bad henne ringa när dom kom till Karlstad, där dom skall sova över och åka hemåt senare under söndagen…
Så självklart sitter det en orolig mamma här tills jag vet att hon är i tryggt förvar hemma hos vännerna….
Det är ju nämligen så att hans olycka berodde just på vintervägen…han fick ju sladd i en kurva och det kom en bil från andra hållet…….
Ville bara berätta såhär i natten…..tänk va jag saknar honom så mycket fortfarandes……
Här är han så ung…han blev bara 30 år
kram
Eija

Till dig Ejia
Uffa, Beklagar sorgen Eija!! Jag blev helt tårögd av det du skrev! Såg mig allting framför mig. Det är oavsätt väldigt fint att ni kan ha kontakt ännu med varandra din sambo och du och du finner säkert kraft i det att du vet att han kommer och hälsar på av och till, och ser till att ni mår bra! Tror bestämt att han finns med er dotter under hennes resa hem i detta snöväder! Hon har sin far som vakar över henne och allt kommer att gå bra ska du se 
Kramar på dig Eija
Mvh//Heidi
Skönt att han är med er!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Tänder ljus. Kram på dig Eija. Fin kontakt du har med honom.
Kram/Marina
Hoppas allt gick väl Eija
kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Hoppas din dotters resa gick bra eija, man är ju så rädd om sina barn och du har ju verkligen en anledning också som varit med om en hemsk olycka med din änglasambo. Han ville nog säga att han vakar över din och hans dotter,
Kram Jile

Hejsan alla mina goa vänner…har inte varit inne på ett tag, men nu så såg jag va fint ni har skrivit o satt in så vackra bilder….
Tack snälla!…blir så berörd av er allas värme o omtanke…
Dottern kom fram till Karlstad välbehållen strax efter 3 på natten, så då kunde man dra en stor lättnadens andetag….
Ja, jag vill säga att han kommer då o då…kanske inte lika mycket nu som förr men jag vet att han finns där alltid….och så kommer så dessa överraskningarnas besök….jag riktigt hörde hans lugna röst….han bruka alltid säga "det är lungt , det ordnar sig"….när jag hispa iväg för något…
Tackar återigen så mycket…
Kram
Eija
#9 Tack, det är ju det vänner är till för. 
Kram till dig,
Jile

stackars dig eija ,va sorgligt
kram
Oj, jag blev verkligen berörd………