Godmorgon Den 22/2
Godmorgon på er alla. Brrrrrrrr, Var kalt det är här har vi 25 minus ute. Är uppe tidigt bara för att elda. Nu börjar det bli varmt här inne. Eldar bode i kärnspisen och braskaminen. Jag hoppas att ni alla här får en bra vecka. Ha det gott alla vi hörs.
God Morgon Red-Lady o alla er andra som kommer in under dagen.Elda!!Jag behöver också hasa mig ner o tända i pannan..
Ja då var det måndag om ingen har märkt det..
Så ta nu på er ordentligt med kläder när ni skall ut o rulla runt i bommulen som gör vårt land så vitt o vackert.
Lena…
Lena.P är jag i verkliga livet.

chik
Det ser kalt ut där med. Ha det gott.

God morgon!
Här är det också -25 så det gäller att elda och klä sig ordentligt 
Måndag och en ny vecka att se fram mot! läste igår på Aftonbladets hemsida att SL råder att man stannar hemma från jobbet idag då dom ställer in all trafik! Förstår inte hur dom kan göra så?! om man inte har bil eller gångavstånd kan man inte ta sig till jobbet. Att det ska behöva bli kris på grund av snöfall är för mig en gåta. Har bott här i Norrland i tre år nu och vi har haft mer snö än i Stockholm men aldrig att det har blivit inställda bussar och man går till skola och jobb även om det är -35 grader. Det är ändå spännande att se det som sker nu, så bättre handlingsplaner kommer nog att finnas nästa vinter även i södra Sverige 
Önskar alla en fin måndag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hejsan här har vi med 25 minus burr burr..
Våran bergvärmepump slår av vid 20 minus pallar inte mer :S så i dag fick vi oss en kall överraskning :D
Idag blir det nog bara att ta det lugnt killen vaknade två gånger inatt och skulle va vaken nästan en timme varje gång :( så det blir en trött dag..
Hoppas att det kanske blir lita varmare ute så man kanske kan gå ut…
Hoppas alla får en trevlig dag..
Kramar jessica
Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3
http://pysselgummsan.blogg.se/
Här ä de trettisex.
Jag ta dubla mösser ida.
Go´ morron alla!
Chik - det står en figur till vänster tätt intill staketet…ser ut att stå med benen i kors..
Carpe Diem!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Ghost o ni andra som har ramlat in på morgon kvisten HEjjj..
Ghost.Tack.Sparade bilden för när jag skulle radera den så tyckte jag att jag såg något…
Så då är vi två som har problem med saker som vi ser
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godermorgon Red-lady och alla ni andra, ja elda måste man nu annars fryser man.
Hade kallt här minus 27 grader i natt. Kaninerna hade rimfrost i morrhåren, men knaprade på av maten. Solen började komma så de får värma sig i buren.
Idag är jag lite bättre i min huvudvärk och nackstelhet, dotter vill hitta på något tycker att jag varit tråkig som ej orkat med något i helgen…men men inget att göra åt. Nya tag den här veckan.
Ja konstigt med tågen att de inte har beredskap för sånt här.
Ha en härlig måndag,
Jile
God förmiddag strålande solsken och (bara ) -12 grader idag.
BRRRRRRRRRRR god eftermiddag
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
- 25 men solen skiner och det är ljust och fint. Sitter på kontoret och det blåser kalluft runt detta otäta fönster, kan bara sitta en stund innan fingrarna blir stel.
Idag har dottern fått sin nyckel till lägenheten, har inte sett ett större leende hos henne på länge. Hon är där uppe nu och mäter och njuter. Det ska målas och tapetseras får se hur länge pengar och orken räcker.
Ljus och fin lägenhet där kommer hon att få det jättemysigt, hon och Teo och Molly.
Hej och hå, långkallingar på//Tatsu
Hej och Godkväller!
Fler än jag som har kallt i vårt avlånga land, brrrrrr..- 22 grader!
Ha en skön avslutning på kvällen…och glöm inte mössan!
Kramisar 
Godkväller och grattis Sisa, fick se att du är Medarbetare på Livskvalitet. Måste in där och läsa.
Kramiz
# 13
Hoppas Du läst…och att Du i framtiden läser mera…
Skulle bli så glad…Tack!!
#14 japp det gör jag såklart.
Kramiz