Godmorgon Den 21/2
Godmorgon på er alla, Här har vi 12 minus ute, Och det snöar i dag med. Nu vill jag bara ha våren.
Jag är trött på snö som vi alla är.
Ha det gott. Var rädda om er-
God morgon på dig Red-Lady! Här har vi -19 grader i Vasa centrum, Finland
Men det blåser också så det känns dubbelt värre! Borde åka och hälsa på min f.d svärmor (farmor till min pojke) men tror inte min bil startar..den tycker inte om det kalla vädret den stackarts åldring till bil
Borde orka börja göra nåt, känner mig så lat.
Ha det gott, var rädd om dig med!!
Kram Heidi

God morgon!
Här är de -18 nu och något galet verkar det vara med pannan för det var bara 15 grader inne på morgonen, men nu har jag brassat på med ved så jag hoppas att det snart blir riktigt varmt här. Jobbar en stund idag och sen blir det nog besök hos en god vän. Märkligt nog har jag inte tröttnat så mycket på snön och vintern i år, men visst längtar jag starkt till våren, snart har vi vårvinter här och det är en härlig tid när solen värmer så gott och man sitter i snön och solar :)
Önskar alla en fin söndag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
God morgon alla här är det -11,8 och jätte lätt snöfall undrar om man kan ta sig in och handla lite idag. Efter snökaoset i går. Kram Tove
God Morgon!
Här är det -15 och mulet. Det känns kallt inne också åtminstonde efter golvet.En termometer visar 15 den andra 19 grader inomhus.
Tror vi har luft i elementen så det blir ett projekt att göra men måste nog ha hjälp, annars får jag höra att jag börjat i fel ände och tagit fel ordning osv.
Får se om det blir lite bakning om ett tag jag drog mig länge idag så jag har inte kommit igång än.Då blir det lite värme inne och i kroppen.
Pratade med mamma igår kväll och hennes förkylning har börjat om för 3:e gången sedan trettondagen, hon hinner bara bli hyfsat bra så har det börjat om igen. Kan vara för att hon har haft hand om barnbarns barnen flera eftermiddagar när det varit barnvaktsproblem, hon är väl mer mottaglig nu när hon trappat ner på jobbet och inte träffar en massa folk dagligen.
Ha en trevlig söndag//Tatsu
Morron!
Här är det -14 grader och sol, den värmer i köksfönstret så mysigt
I dag ska jag skotta fram bilen och ta en lugn promenad, därefter får jag se vad det blir.

morrn?
Ja ska gå å sova jag!
Natti
? USV ?

God Fm!
Snön har slutat falla här och vi har ca -11 grader. Solen lyser igenom lite, men det blåser ute. Har ännu inte varit ut, så jag vet inte hur det känns. Men blåser det, så blir det ju alltid att kännas lite kallare än vad termometern visar på.
Min sambo kommer stå för matlagningen idag, skönt. Älsta sonen kommer på lite mat idag.
Igår hade vi lilla Thea här hos oss. Lördagen bara rusade iväg. Straxt var det kvällen och Thea skulle hem. Få se när hon första gången kan sova över här hos farmor. Men hon ammas fortfarande morgon och kväll. Så det dröjer nog ett tag till.
Vad denna Söndag kommer att bjuda på vet jag inte riktigt ännu. Men kanske jag skall gå ut med kameran en sväng. Vi får se.
Ha en bra Söndag allihop!
BM
Hejsan! Nyss injkommen efter att ha halkat runt med vovvan på vägarna.. Skönt med luft i allafall.
Ha en bra dag.
Kram
Brr brr brrr- jag vill ha våååååår
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Jane,,Det är vår..Fast vi inte ser det…Men luft o ljus o fåglar gör att det är Vår i luften…
God kväl på er i stugor o vrår..
Nu först har jag kommit fram till Datan..
Har ju en ny hobbi som jag förstår att jag delar med fler…Skotta Snö.
Önskar er en trevlig kväl..
Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.

Jag håller med dig jag vill också ha vår nu. Vi har 23 minus grader ute nu. Det är kalt Ha det gott vi hörs. Jag hoppas att vi kan träffas på forumträffen i järpås, Det skall bli roligt tycker jag. Ja ser fram imot det.
-22 här fy bubblan - ja vist ska vi träffas Red-Lady jag kommer- hoppas du gör det med, då får vi kramas
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Det vet du att vi gör då får vi kramas Jag ser väldigt fram emott det blir roligt.
Jag kommer med på träffen och det ska bli så kul att träffas. Här är det -19 inget kul alls kramar till er alla. / Tove
- 23 här också, brrr har faktiskt inte varit utanför dörren idag.
Tom hundarna hade bråttom in.
Hade en riktig enerigkick idag efter healingen jag fick igår.
Bullbak,två sorters kakor, två sockerkakor, 1,5 kilo köttbullar,morotsstuvning, samt stek och klyftpotatis till middag.
Det blev mycket disk men när det kom till damsugningen tog energin slut!!!
(dammsugaren och jag är inte överens).
Jag hann faktiskt tvätta två maskiner och ta rätt på tvätten sedan igår också.Riktigt nöjd med mig själv för en gångs skull.
Men sedan fick jag sätta mig ett tag för knä´t hoppade ur 3 gånger och låste fast och det gör så förb… ont.
Satt en stund på motionscykeln för att få igång dem igen vilket ska vara bästa sättet enligt sjukgymnasten.
Nu lär det väl dröja innan man får något vettigt gjort egentligen skulle jag ha gett mig på förråden, men det får bli en annan energikick någon annan gång.
Trevlig kväll//Tatsu