God kväll 15/2 !
Hej!
Jag vågar öppna denna tråd eftersom det finns god morgon kan man också säga God kväll, ja vad har ni gjort idag? själv har jag övat på cellon samt skrivit på min bok som har pressrealese i Augusti så nu vet ni det / Ann-Mari PS Jo en fråga hur lägger man in en bild för sin Avatar?

God Kväll!
Jag har gjort lite vardagliga sysslor och så har jag och en väninna varit ute på en skön promenad. Och nu till kvällen så skall jag väl titta lite på skidåkningen kanske.
Har haft en vacker dag idag, solen har strålat på himlen, man blir så glad till sinnet av detta fina väder. Och ljusare dagar har vi fått och fåglarna kvittrar.

Har nyss kommit hem efter att ha tillbringat kvällen med positiva och glada vänner
Ser att det nu finns många trådar att kika igenom så jag hoppas hinna med allt ikväll, annars får resten vänta till morgondagen.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Hej!
Elisabet Borgvattnet Kristihimmelsfärds helgen för oss blir det / Ann-Mari

Gå in på din sida och välj att bifoga fil där det står Avatar, så hämtar du en bid från din dator.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Har givetvis följt OS. Synd att Hellner inte lyckades. Men det kommer mer tävlingar
(sen är ju inte konkurrensen på 15km att leka med).
MVH
Woozy
#0 På vilket förlag utges din bok?

Hej!
Jag får inte ännu uppge förlaget men det kommer boken blir rena dynamiten mot kommunism / Ann-Mari
#7 Varför får du inte uppge förlaget?

Hej!
Bokförlaget vill ännu inte att jag går ut med det men du får veta det tids nog / Ann-Mari
#9 Jag förstod ju det, att det var bokförlagets vilja.
Men undrade du inte varför, när bokförlaget uttryckte sitt önskemål?
Ett bokförlag brukar vilja få så mycket publicitet som möjligt för sin utgivning.

Hej!
Detta bokförlag är känt för sin typ av böcker dom har en stor kundkrets så dom behöver inte flagga ännu mer vet jag inte men när jag vet får du veta / Ann-Mari
#11 Du skriver: "…mer vet jag inte men när jag vet får du veta"
Vad handlar det om, det du ska få veta, som du då ska låta mig få veta? Du behöver inte avslöja det i klartext, men för att jag ska förstå din ovan citerade strof, kanske du kan utveckla din tankegång.
Du vet ju själv vilket bokförlaget är, så jag förstår inte vad mer du ska få veta.
Jag är intresserad av att få reda på vilket bokförlaget är och inget annat.
Om du använder skiljetecken som punkt och komma, blir det också lättare att förstå det du skriver.

Hej!
Eva Berg du får tids nog veta. Jag måste rätta mig efter förlaget / Ann-Mari
#13 Hur många kapitel har du hunnit skriva?

Hej!
Oj du ställde många frågor vadan detta intresse? jag har skrivit 5 kapitel det sjätte är på gång / Ann-Mari
#15 Jag vill gärna läsa den.

Hej!
Det ska du få har jag sagt vad den heter? / Ann-Mari
#17 Nej!
Men det är väl hemligt?

Hej!
Nejdå det är inte hemligt den heter " Mitt möte med KGB " / Ann-Mari
Jag har varit ute på en skön promenad, dock har vädret varit grått och det har snöat lite grann. Jag har målat lite vårmotiv också, det piggar upp. Som alla andra så har jag gjort lite vardagssysslor med. Nu sitter jag här vilket också är kul. Tyvärr så är jag inte så värst sportintresserad så det blir lite av sammandrag jag kollar in då och då. En ganska så vanlig vardag mao.

himlen. Vad spännande!!! Du måste vara väldigt duktig skribent Hur många böcker har du skrivit?
#19 Är du fortfarande medlem i SKP, Sveriges Kommunistiska Parti?

Hej!
Jag gick in där pga en vän som jag sen fick ut därifrån hon är mycket glad över det, är det något mer du vill veta smkoakr du i folks liv? / Ann-Mari PS Jag gillar inte när folk snokar i ens liv det är min ensak vad jag gjort där eller inte gjort där, jag fick ut min vän det får räcka, det är mycket fult och snoka i folks liv man gör inte det
#23 Så sent som 2008 spelade du cello på SKP:s partikongress.
När gick du ur partiet?

Hej!
Jag har sagt vad jag har sagt vem är du som ställer sådana frågor du har pm från mig, nu vill jag att du slutar med detta / Ann-Mari

Vilken otrevlig bemötning du har Eva Berg..vad Ann-Marie gjort innan angår bara henne och inte oss..taskigt att slänga ut det här på forumet tycker jag.
Eva