Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 3312 ggr
Rocktjejen
0

astralplanet

När en människa dör åker hon/han direkt upp till astralplanet när själen lämnat kroppen..eller finns det något mellanting innan hon /han kommer dit?

Bara några funderingar jag har

Varm kram

Eva

[kvasthilda1972]
0

Många upplever först en tunnel med ett ljus i slutet av den, jag vet inte om det kallas astralplanet?

Rocktjejen
0

Jo det har jag har jag också hört talas om..men vet dom att dom är döda och det pratas ju på att dom inte ser ut som när dom lämnande jordelivet..den sjuka kroppen blir kvar här då..förlåt om ja svamlar men jag har tusen tankar som snurrar i huvudet..jag är inte mig själv..

himlen
0

Hej!

Vi lämnar den fysiska kroppen med både eterkropp och astralkropp sen går vi så småningom in i kamalokan / Ann-Mari

Kristall47
0

Läs på denna hemsida, hänvisar till rubrik 2 "Livet efter detta". Eftersom personen berättar om sina egna upplevelser nära döden så är denna mycket intressant för den som vill veta så mycket som möjligt. Jag har tidigare hänvisat till denna länk i en annan tråd.Skrattande

http://web.comhem.se/abzu/index.htm

[marion69]
0

Bra länk! väldigt intressanta saker att läsa där. Men jag fick ta bort index.htm i länken för att komma fram

Kristall47
0

Ja, det finns väldigt mycket att läsa och ta till sig för den som söker och jag känner att det är så äkta.

Tänkte inte på index.htm är ej så bra på datagrejerSkrattande