Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 408 ggr
Elisabeth-J
0

Positivt samtal

Ikväll fick jag ett samtal som gjorde mig oerhört glad. För några veckor sedan kom en man hem till mig och ville att jag skulle ta kontakt med andevärlden åt honom. Han var skeptiker ut i fingertopparna men var ärlig och berättade det när han bokade tiden. Tyvärr så hade han ingen koll på sina släktingar som inte är i livet.

Jag berättade för honom om 4 släktingar varav 2 av de berättade vad de hette. Jag förmedlade allt de berättade och visade av sig sig själva och det de ville förmedla till mannen.
När han gick så tackade han men var fortfarande skeptisk fast ändå hade han börjat fundera på hur jag kunde berätta så mycket om honom och hans liv. Han skulle åka hem och kolla upp med sin syster om dessa personer.

Ikväll ringde han och berättade att han nu har vänt, han är inte skeptisk längre för nu hade han fått bekräftat att dessa personer, deras beskrivningar och namn stämde. Han var rörd och det blev jag med för hans skull och även för min egen skull. När människor kommer och inte vet något blir man ju orolig att man har fel ibland, men faktiskt att det är så… de som inte vet just då vem som förmedlar saker till dem brukar ringa till mig efteråt. Det är också väldigt vanligt efter en storseans. En del kommer inte ihåh just när de sitter där men efter en stund vet de eller så ringer de efter ett tag.
Utan era bekräftelser skulle jag inte kunna eller vilja arbeta mer. Så TACK till er som hör av sig och berättar och bekräftar!

Man ska vara skeptisk. Man ska inte tro på något man själv inte har upplevt! Det är som med t.e.x mat, jag kan inte säga att något är gott om jag inte själv har smakat!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

MariaJ
0

Hej !

Det var jätteskoj, både för honom och dig. Man blir så oerhört glad när man ser att personen reagerar så positivt. Framför allt efter att ha varit väldigt skeptisk. Det viktigaste i jobbet med att vara en länk är just när man levererar sådana buskap så dom förstår vem/vilka som kom igenom för att berätta något viktigt. Jätteskoj!

Ha det bra ! Maria:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör