Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 1252 ggr
Mominona
0

Oroad.

Först kanske jag ska säga Hej. Hittade precis sidan när jag läste om div. övernaturligt på nätet.

Jag är väl i "intresse"stadiet vad det gäller den andliga världen, växt upp i ett hem med stort intresse och tror mycket på dessa saker, men jag är inte medial själv eller så (även fast jag försöker lite halvhjärtat ibland).

Jag undrar om det finns någon som, om inte bara för skojs skull, kanske kan se in lite i min framtid? Jag känner mig så oroad för tillfället av olika saker. Det är främst min framtida ekonomi och kommande arbetsliv (?) som känns tungt…

Om ingen kan se något kanske ni har något tips på ett bra tillförlitligt medium i örebo-trakten? Hade ett medium förut som sa ett och annat som lät trovärdigt då, men här sitter jag med ett helt annat öde i handen ändå :)

Tack för all eventuell hjälp.

Rosenvial
0

Det är ju svårt det där..att försöka sia över datorn..det finns allt mycket som man oroar sig för,vissa av oss oroar oss mer än andra,lite av vår egen personlighet hur vi är..tror ibland att det är för att försöker styra upp..kontrollen..arbetslivet är såklart viktigt inkomsten..så att man reder sig..självklart en oro.Jag kan inte sia om andras framtid men jag hoppas att det blir bra för dig, och du får lite tankar från mig..till det bästa att det blir bättre..för ibland blir det ju så när man ..faktiskt minst anar..det..så löser det sig :)

Det finns ett medium i dina trakter,minns nu inte vad han heter..han är bra, ser andra människor som dom är…duktig o trovärdig..så är han har jag hört..

mvh

Elisabeth-J
0

Anders och Lisbeth åkesson: www.spiritual.se

Jane Lyzell: www.ramsbergsgarden.se

Hoppas att det ordnar sig för dig snart så du slipper oron.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Mominona
0

Tack för era svar.

Jag ska kolla på länkarna till de medium du nämner Elisabeth :)