Tack!
Jag vill tacka alla som skänkt min väninna en tanke,kram och healing.Nu finns det inget mer och göra,inga mer cellgifter får hon ..nu är döden nära.hon fått en smärtpump som reglar så att hon inte ska ha smärtor..No mercy..Världens underbaraste bästa finaste vän hon som alltid funits för oss andra trots sin svåra sjukdom.Även innan det förstås..alltid en dörr öppen för andra välkomnade hon i sitt hem..Hon delade med sig av allt det hon kunde..visdom bla. bara för ett par vckor sen när jag mådde dåligt själsligt och hade sökt hjälp o ingen hjälp fick tog hon emot mig med öppna armar och sa..Eva, du får sova här så hjälper vi varann,när jag inte kunde äta pga dödsångest så var hon den som var uppe på benen och såg till att jag fick något litet i magen..Det borde ha varit tvärtom.. Jorden kommer o sakna en ängel..
Stackars henne som bara ligger och väntar nu då.
Har en morbror med som gör detta. Så jag vet hur du känner det.
Tröstekramar till er bägge om det nu kan hjälpa nåt.

Tack! Chik och Mia..för era tankar..det är en tröst och det värmer..
Kram
Ljus och värme till er båda.
Kram
alma
Skickar en Stor Tröst-Kram! Lider med er 
#0 Jag lider med dig!! Vilken härlig vän du har. Vet hur det är att förlora någon som står en nära. Skickar en kram till dig!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

Kramar om er båda två.
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Tänker på dig och din vän, sänder ljus och varma kramar till er båda!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tusen tack för all stöttning,tankar och värmande kramar…det är guld värt i en sån här svår situation..I annat fall också naturligtvis..
Igår kväll när jag satt mig ner för o se på det okända fick jag en stark närvaro utav min väninna,jag vet inte om hon tänkte på mig.Men den var så stark och inget jag själv framkallade då jag satt koncentrerad för att titta på teven,det gjorde att jag helt kom av mig första halvan av det okända..Samma starka närvaro har jag känt utav min mors sambo som finns på andra sidan.känslor som förmedlas och jag vet att jag verkligen inte inbillar mig..för jag sitter ju inte och är fokuserad utav dessa människor hela tiden..det händer när jag är i ett avslappnat tillstånd jag styr det inte själv.
Varm kram
Eva

Tusen tack Chik och Morgaine!! era ord värmer..
Varm kram
Eva

Outgrundlig:Tack för den ..den värmer också..

Rocktjejen. Jorden kommer att sakna en Ängel när din väninna går över men hon kommer att vara din Ängel på ett annat sätt som finns där och vägleder dig så kärleksfullt. På jorden har vi en fin Ängel kvar och det är Du! Tillsammans kommer ni två Änglar att skapa så mycket fint med all er kärlek!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus