Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 761 ggr
Lexius
0

Vem är Lexius?

Skall beskriva några saker, och vad är det för slags förmåga/ förmågor jag har? Vet Du?

- En kollega berättade för mig om en (bortgången) släkting till henne och hennes huvudbry kring några saker.

Jag bara berättade vad hon kunde tänka på så löste hon sina funderingar kring om nu om det var farmodern. Det hon sökt så länge föll på plats.

Jag har kunnat känna av i olika personers liv, fått till mig olika åldrar där det hänt "stora" saker i dennes liv, och så har jag frågat personen om det var något kring de här ålderssiffrorna, så har det varit det. Ibland har jag känt vad det handlat om. Oftast "tråkiga"/sorgliga saker.

Min syster hade sitt klassfoto på sin vägg. Utifrån det för "skojs" skull beskrev jag envar hur jag trodde de var som person- de stämde.

Känner ibland av vad personer behöver göra åt något.

En vän jag träffade var så nedstämd, och sa vad jag trodde den kände, och det var vad personen precis varit med om.

Jag kunde "heala" en kollega från stark huvudvärk en gång, både hon och jag var glada och inget ont överfördes på mig. Hon hade varit tokig hela natten sa hennes kollegor på skoj, med ett leende.

Har hjälpt ett par med ont/ spänningar vid dåligt humör, men istället mått lika själv och den jag hjälpte blev bra.

:-S

Kan känna av otrevliga energier i hus tex.

En tjej och jag satt och höll varandra i händerna.Hon blev så småningom svart i ögonen och jag i stort berättade vad hon hade varit med om och varpå hennes tårar började rinna.

Hon mådde efter detta jättebra och jag mådde asdåligt i ca 3 dagar.

Jag har extra lätt över lag att se när och om människor mår dåligt i sig.

Vad är detta?

Vad kan jag använda detta av, min annorlunda förmåga och kan jag utveckla det?

chik
0

Du skall vara glad att du har Empati..

Sen vad du skall använda det till kan bara du veta..

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.