Varför drömmer jag aldrig om honom?
Är jättekär i en gift man och jag vet att han har starka känslor för mig. Vi har dock inget förhållande, har bara "strulat" vid några tillfällen. Det har dock aldrig gått så långt att vi haft sex.
Är själv sambo men har sedan länge bestämt mig för att lämna mitt förhållande. Har i dagsläget ingen aning om ifall det blir något med den gifte mannen eller ej, han har visserligen pratat om att skiljas men från ord till handling är steget långt.
Håller på att längta ihjäl mig efter honom och hoppas varje natt på att få drömma ljuva drömmar där han är inblandad. Men det har i stort sett aldrig hänt. Varför…?
Jag kan nog bara utgå från att man kan nog inte drömma på beställning….förstår du hur jag menar…..för om man kunde det, jisses vilka häftiga drömmar man kunde ha då…
..
Så du kan ju hoppas på att det kommer helt spontant till dig…..fast dagdrömma kan man ju…..
..lycka till!
kram
Eija

En gift karl tycker bara om att leka lite, spänning förgyller tillvaron, sällan en gift karl skiljer sig… Jag har arbetat med relationer i så många år…
Lycka till.

Jag har hört att om man drömmer sällan så betyder det bara att man sover bra.
Kan det vara så att du drömmer om honom utan att minnas? De flesta drömmarna man drömt under natten minns man ju tyvärr inte.