Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettertvtidningarradio
Läst 4374 ggr
[Woozy]
0

Det Okända

Kl 20.00 TV4+.

Glöm ej kolla Oskyldig

MVH

Woozy

TerryGilliam
0

Värt att notera är ju även att uppdrag granskning tar en titt på programmet ikväll vid samma tid. (I SVT1).

[Woozy]
0

Å vilket ska du se på då? Flört

MVH

Woozy

TerryGilliam
0

Det lutar nästan med att jag börjar med Det Okända, för att sedan köra uppdrag ganskning på svt play efteråt.

Hur kör du? :)

Elisabeth-J
0

Kopierat från tv.4.se:

Del 5 av 12. 13-åriga Elin från Insjön har vänt sig till programmet för att få hjälp. Hela hennes familj är skräckslagen i sitt hem. Pappan ryter åt en osynlig närvaro, mamman vågar inte vara ensam hemma och Elin och hennes syskon ser skugglika figurer i familjens gamla släktgård.

13-åriga Elin har vänt sig till Det okända för att få hjälp. Hela hennes familj är skräckslagen i sitt hem. Pappan ryter åt en osynlig närvaro, mamman vågar inte vara ensam hemma och Elin och hennes syskon ser skugglika figurer i huset.

13-åriga Elin Styn skriver till redaktionen för Det okända och beskriver hur hennes pappa ryter åt en osynlig närvaro att låta honom vara i fred. Hon berättar att hennes mamma inte vågar vara ensam hemma i familjens hus och hur hon och hennes syskon ser skugglika barnfigurer hemma.

Familjen blir först förvånad över att Elin skrivit till programmet, men när de blir erbjudna hjälp av mediet Vendela Cederholm är de inte sena att tacka ja.

Kan Vendela känna av vad det är som rör sig på familjens gamla släktgård?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[mia-38]
0

Det ska jag försöka att kolla på ikväll.
OM jag inte somnar..är ganska sliten.

KramSkrattande

himlen
0

Hej!

Nej du terry svt granskar inte Det Okända det har du fått om bakfoten / Ann-Mari

Elisabeth-J
0

#6 Varför tror du inte det? Där är sant! Uppdrag granskning kl 20.00 svt1

Elisabeth 

himlen
0

Hej!

Efter vad jag kunde läsa så handlar det om ett program som ringer upp folk och berättar att anhöriga spökar rätta mig om jag har fel, men där stod inget om Det okända i tablån / Ann-Mari

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Elisabeth-J
0

Istället för att skriva till Terry att det har han fått om bakfoten, varför inte vänligt  fråga hur h*n vet det? Det är sant så det är inget Terry har fått om bakfoten. Titta sen så får du se.

Elisabeth 

himlen
0

Hej!

Men Elisabet är du arg det var bara en fråga? du behöver ju  inte sura till vi skulle ju vara trevliga alla det gäller även mig du vet ju den tråd jag startade förut eller hur? / Ann-Mari PS Står inget i tablån men jag skä banda det

Elisabeth-J
0

#12 Nix, jag är inte arg, jag har inte surat till heller, däremot blir man ganska ledsen att se vissa kommentarer, vi har fått tagit bort några dessutom. Vill man inte föra trevliga diskussioner utan att hugga mot någon så är det bättre att inte svara den personen alls vilket vi skrev i den tråden du syftar på, men trots det så fortgår det tyvärr och jag skulle hellre vilja lägga ner den tiden som går åt till att kolla och rensa inlägg på att skriva artiklar och göra klart artiklar som inte hunnit bli klara än och hinna skriva mer i trådarna. Det är så tråkigt att ständigt behöva bevaka trådarna för både mig och Medarbetare, när vi hellre vill skriva och vara med, men tiden hinns inte till det så det blir bara korta stunder. Min förhoppning att vi är många som kan hjälpas åt med att kunna skapa det positiva finns fortfarande men har åkt ner en del på skalan just nu, bara vänta och se om det vänder men då måste alla vilja det också.

Nog om det, för mig blir det så att jag börjar titta på Det okända och verkar det inget bra så byter jag kanal Glad

Elisabeth 

Playja
0

#12…Jag tror inte Elisabeth är arg alls  Glad utan avsikten med inlägget är att vi skall mötas med en vänlig ton till varandra i det vi tycker.. även i det vi tycker olika Flört

Nu skall ju inte jag "prata" för henne för det klarar hon så bra själv Flört men det blev min tanke när jag läste inlägget.

Måste komma ihåg att se programmet!!!  *senilkärring*   Skrattande

Elisabeth-J
0

#14 Du såg helt rätt Kyss

Elisabeth 

Playja
0

#13.. *ha ha ha*  Du hann före… men vi menade ungefär samma sak! *asg*

himlen
0

Hej!

Jag håller med dig Elisabet säg till om jag kan göra något för dig så gör jag det kram Ann-Mari

lodjuret
0

Jag ska se det okändaGlad…det börjar om en halvtimme…Tungan ute

TantAlma
0

5 minuter kvar

[Woozy]
0

NU…

Oskyldig

Woozy

Simsan
0

Hålt på i typ 18 min ;)

Vulcan
0

Flyttat

TerryGilliam
0

(flyttat till rätt tråd)

Tarzan88
0

# 12 går de i reppris uppdrag granskning?

[Woozy]
0

Ja inatt kl 01.15 SVT1

MVH

Woozy

Tarzan88
0

# 25 Thanks ,ska ja spela in det! Skrattande

TerryGilliam
0

# 26

Det finns att se på SVT Play också.