Medium
Hejsan alla, jag är medlem här men skriver sällan något men nu har jag en undran som ni kanske kan svara på. Min systers jobbar kompis har varit hos ett medium och spått sig, då mediumet säger att…-Du har en arbetskamrat som är blond med lite ton av rött henne skulle jag vilja träffa, jag har mycket att säga henne (det var alltså min syster hon mena) Först tyckte min syster att det var jätte spännande men så undra hon vad mediumet kunde ha att säga henne, jag personligen tycker att hon skall beställa en tid omgående hos detta medium hon kan ju ha något jätte viktigt att säga. Vad tror ni, är det möjligt att medium kan känna av på det här viset? och min största nyfikenhet… vad kan hon ha velat henne? Vad tror ni?
Mvh Davida

Vad hon kan velat henne kan ingen annan än mediumet själv veta så det kan ingen här svara på. Jag tycker att din syster ska känna efter själv om hon ska gå dit eller inte, känns det rätt så går hon dit eller kanske hon vill vänta ett tag eller inte gå alls, man bör göra det som känns bäst helt enkelt.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ok… men vist är det väl ändå märkligt att ett medium kan känna in något sådant, både jag och min syster blev ju väldigt nyfikna. Jag skall meddela henne det du sagt här och tackar dig så mycket för ditt svar
Mvh Davida