healing Akut
Hej!
Min väninna har åkt in med svåra smärtor i levern igen.(cancer) har nämt det tidigare..Så om ni vill sända healing till henne så vore jag innerligt tacksam..
Nina heter hon Bor i Karlstad..
Kram Eva
Ps! jag har hennes tillåtelse natruligtvis
Sänder en värmande tanke till henne.
Kram.

Tack Mia! 
Cancer är en hemsk sjukdom.
Den slår till på nära och kära när vi minst anar det.
Hoppas min tanke hjälpte lite iallafall.
Kram

Jadå tankar är värmande ..cancer är hemskt och i detta fallet är det obotligt..vi trodde att vi skulle förlora henne redan i somras..
Cancer är en fruktansvärd sjukdom. Jag har förlorat flera släktingar till den. Kan bara hoppas att din väninna tillfrisknar snart.

Sänder till din väninna och mina tankar finns hos er båda.
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ja det är sant det är nog den värsta utav alla sjukdomar som finns..Jag har också förlorat andra nära och kära i denna ödesdigra sjukdom..Tack för din omtanke! 

Tack Elisabeth!
Då ska jag meddela henne om det direkt..
Jag skickar healing och tar med henne i min bön i kväll. Kram till dig Rocktjejen du är en fantastisk vän, det märks.
Med ljus och värme
Alma

TantAlma:Tusen tack för det!
och för kramen det värmer..
Fantastisk vet jag inte..jag är bara mänsklig tycker jag..

Jag vill tacka alla som skänkt min väninna en tanke,kram och healing.Nu finns det inget mer och göra,inga mer cellgifter får hon ..nu är döden nära.hon fått en smärtpump som reglar så att hon inte ska ha smärtor..No mercy..Världens underbaraste bästa finaste vän hon som alltid funits för oss andra trots sin svåra sjukdom.Även innan det förstås..alltid en dörr öppen för andra välkomnade hon i sitt hem..Hon delade med sig av allt det hon kunde..visdom bla. bara för ett par vckor sen när jag mådde dåligt själsligt och hade sökt hjälp o ingen hjälp fick tog hon emot mig med öppna armar och sa..Eva, du får sova här så hjälper vi varann,när jag inte kunde äta pga dödsångest så var hon den som var uppe på benen och såg till att jag fick något litet i magen..Det borde ha varit tvärtom..
Jorden kommer o sakna en ängel..