Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 1156 ggr
TerryGilliam
0

OT - Paranormal Activity

Är det någon som sett filmen Paranormal Activity? Är den så läskig som alla säger?

Eija
0

Puttar upp, vill oxå höra om någon har sett den…Glad

TerryGilliam
0

Bra att du också puffar. Det är ingen här som gillar mig, så ingen vill svara när jag frågar nått. :)

Elisabeth-J
0

Jag skulle gärna vilja se den filmen så en recension skulle vara trevlig här Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Anna-H-K
0

Den har jag längtat efter att få se…Var det inte Ghosthunter som såg den i vinter? Väntar me spänning…Tungan ute

Rosenvial
0

Så..läskig..att se..jag fick svett hår.. tvungen att badda..Gayden berätta jag minns ingenting…

Fayt
0

Har sett den, den är absolut inte läskig, men har man lätt för att bli mörkrädd så är det lätt att bli det efter den filmen…

För er som är sjukt mörkrädda, kolla inte på den… för ni kommer inte att våga sova ensamma. ^^

Charliesmamma
0

Jag har inte själv sett den,men däremot en yngre granne till mej. Hennes rädsla och skräck efter att ha sett Paranormal Activity, är oerhörd.Och numera sover hon hemma hos sin mamma,sen 2 veckor tillbaka. Hade hon vetat hur hon skulle ha reagerat,hade hon inte sett filmen,säger hon. Kan ju tyvärr inte uttala mej,just om filmen, mer än att jag är helt överygad om att det inte funkar på det sätt,som filmen vill visa..

TerryGilliam
0

# 7

Hur gammal är hon?

Charliesmamma
0

19 år

TerryGilliam
0

# 9

Det var en väldigt stark reaktion på en film för en 19-åring. Vad är det hon reagerat så kraftigt på?

Ghosthunter
0

Anna - jo det var jagSkrattande Jo, den är bra och håller sig faktiskt hyfsat bra till verkligheten. Det är nån scen i slutet som kanske blir lite överdrivet…annars skulle det som händer i filmen mycket väl kunna hända i verkligheten. Är man lättskrämd så ska man nog inte se den ensam. En bra film som jag kan rekommendera!

/FredrikGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

eggebanroth
0

Terry jag har  inget emot din personlighet , jag kan förstå många bitar av den.

Men är oxå nyfiken på filmen.

Jane-Lyzell
0

skrämsefilm vilket jag avråder ifrån att se - skapar endast mera räddslor för det paranormala! (som alla dessa filmer gör)

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Charliesmamma
0

#10 Vet inte riktigt,och har lite svårt att återge nu,men det hon var så rädd för,var att det skulle funka på samma sätt IRL.Någon hade i alla fall gått med en filmkamera i filmen och därefter hade det hänt grejer i hemmet,eller var det var.Det är stark reaktion på en 19-åring, Kommer att själv se filmen,nån av de närmaste dagarna..

Ghosthunter
0

Jane - ja för vissa kanske…men inte jag!Skrattande

Värmland"

Jane-Lyzell
0

#15 Kan så vara fredrik men det ligger där undermedvetet hos alla som gottar sig i dessa filmer! Och är man redan rädd för det paranormala - så låt bli se filmen, skapar mer oreda en redA!

vÄNLIGEN jANE

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ghosthunter
0

Jane - jo det har du nog rätt i!Glad

Värmland"

Choklad
0

Ghosthunter….fy attans för att uppleva det i verkligheten!

Men jag tror det skedde för de kunde inte hantera det hela som de skulle..tyvärr, (hur hanterar man en sådan situation egentligen?)Obestämd

U R us

eggebanroth
0

Jag vill gärna se den!!

[Woozy]
0

Jag har oxå sett filmen (ja jag vet). Jag tycker filmen var så där om man tänker på vilken budget (eller avsaknad av budget) filmen hade vid inspelningen. Jag tycker väl att "nåt på slutet" (vill inte avslöja allt för mkt för de som inte sett den än) förhoppningsvis är mkt ovanligt.

Annars så vet jag inte vad jag ska säga. Har tyvärr själv upplevt en hel del, eller liknande saker som visas i filmen.(nej jag tänker inte ge exempel).

MVH

Woozy

Ghosthunter
0

Choklad - ja du, det är en bra fråga. Man måste helt klart ha experthjälp i varjefall!

Woozy - Ja, det är ju inte saker som händer i var mans hem direkt…men det skulle nog kunna göra det om man har otur.

Värmland"

[Woozy]
0

Ja tyvärr..

Fast det är ju mkt mkt bättre nu än det varit. Oskyldig

MVH

Woozy

TerryGilliam
0

# 12

"Terry jag har  inget emot din personlighet , jag kan förstå många bitar av den."

Underbart att höra. Cool

[Woozy]
0

Det där tror jag de flesta tycker!.

MVH

Woozy

berobe
0

Ja - filmen verkar intressant. Visst bör man se den om nu är intresserad av det paranormala. Att avstå pga rädsla?

Nix Jane - Avstå  du., men du skall inte avråda andra. Alla har sitt eget val!